You are not logged in.

1

Friday, January 21st 2011, 3:27pm

føler mig lidt overset af admins..

Hvordan kan det lige lade sig gøre at alle mulige bliver bannet på skift, men når jeg bliver svinet til og rapporterer det, så sker der ikke en skid,. nada.. ?! -det syns jeg er temmelig underligt.

-Ayla.

2

Friday, January 21st 2011, 3:44pm

Beskederne er jo meget forskellige... Og bliver behandlet udfra hvor grove de er... Jeg har nogle exempler, udfra hvordan man har straffet folk her på serverne nu her i 1½ år :thumbsup:

1:

Jeg smadrer din by.. <--- ingame trussel som ikke giver noget som helst...

2:

Din abekat, klovn, idiot osv... <--- advarsel måske 1 dag..

3:

Luder, din store kraft idiot... <--- 3 dage

4:

Racistiske udtryk, eller grove sætninger : Din neger.. <--- 7 dage

5:

Jeg slår dig ihjel, jeg ved hvor du bor, og smadre dig.. <--- perma.

MoP

3

Friday, January 21st 2011, 3:47pm

Beskederne er jo meget forskellige... Og bliver behandlet udfra hvor grove de er... Jeg har nogle exempler, udfra hvordan man har straffet folk her på serverne nu her i 1½ år :thumbsup:

1:

Jeg smadrer din by.. <--- ingame trussel som ikke giver noget som helst...

2:

Din abekat, klovn, idiot osv... <--- advarsel måske 1 dag..

3:

Luder, din store kraft idiot... <--- 3 dage

4:

Racistiske udtryk, eller grove sætninger : Din neger.. <--- 7 dage

5:

Jeg slår dig ihjel, jeg ved hvor du bor, og smadre dig.. <--- perma.

MoP
Så at jeg bliver kaldt junkie som er en direkte hentydning til mig (tidligere i mit liv) er helt iorden ?!
-Jeg må godt bare skrive junkie til alle mulige og i syns det er fint ?! ?(

syns bare det er for dårligt at jeg slet ikke hører noget..

4

Friday, January 21st 2011, 4:00pm

Som udgangspunkt kigger vi på anmeldelsen inden for 48 timer og forholder os til den. Enten sker der en spærring eller også gør der ikke. Hvis der er nogle eksterne forhold vi skal vide for at forstå sammenhængen og hvorfor en umidedelbart "uskyldig" besked skal give en anden straf end den vi er nået frem til skal i endelig bare skrive en ticket. Vi sender ikke en besked til den der har anmeldt en besked. Det vil give en forøget mængde arbejde for GOerne og i 9 ud af 10 sager er alle tilfreds med den straf der er fundet. Måske lige med undtagelse af den der er spærret. Min pegepind for hvordan man skal skrive i spillet er at det skal være sådan at en 10 årig drengs mor kan holde til at hendes dreng læser den slags. Der ud over afhænger det også af hvor mange gange man er straffet. Den første gang er ikke lige så groft spærret som anden gang. Mvh HE

5

Friday, January 21st 2011, 4:03pm

Som udgangspunkt kigger vi på anmeldelsen inden for 48 timer og forholder os til den. Enten sker der en spærring eller også gør der ikke.

Hvis der er nogle eksterne forhold vi skal vide for at forstå sammenhængen og hvorfor en umidedelbart "uskyldig" besked skal give en anden straf end den vi er nået frem til skal i endelig bare skrive en ticket.

Vi sender ikke en besked til den der har anmeldt en besked. Det vil give en forøget mængde arbejde for GOerne og i 9 ud af 10 sager er alle tilfreds med den straf der er fundet. Måske lige med undtagelse af den der er spærret.

Min pegepind for hvordan man skal skrive i spillet er at det skal være sådan at en 10 årig drengs mor kan holde til at hendes dreng læser den slags. Der ud over afhænger det også af hvor mange gange man er straffet. Den første gang er ikke lige så groft spærret som anden gang.

Mvh
HE
jamen så skal jeg da huske at det er helt iorden at kalde andre junkie.!
især når personen ved en masse om min fortid fra en anden.. super!

6

Friday, January 21st 2011, 4:10pm

Min personlige holdning er at man ikke skal kalde andre folk junkies.. Men teamet har 48 timer til at handle i. Synes at du bare skal vente på svar på din ticket, med mindre der allerede er gået 48 timer. ( men Goer/Sgo/Gaer er også bare mennesker ) så kan du give dem en venlig besked på irc..

MoP

7

Friday, January 21st 2011, 4:38pm

..

mop, jeg rapporterede det samme dag jeg skrev til dig og du sagde jeg skulle rapportere det,.
så der er gået langt mere end 48 timer

8

Friday, January 21st 2011, 5:06pm

Ayla umiddelbart vil jeg ikke mene det er i orden at kalde andre for junkier men medmindre du sender en ticket når der ikke er sket noget inden for 48 timer omkring det taler sandsynligheden for jeg ikke opdager der er noget at kigge på. Jeg holder ikke øje med alt hvad GOerne foretager sig og de kan fra tid til anden fejlvurdere situationen eller have en anden opfattelse af hvad de mener er okay end jeg har. Hvis du sender en ticket, mail eller PM på forumet omkring det med server og andet skal jeg gerne kigge på det. Vil dog ikke diskutere specifikke beslutninger på forum offentligt. mvh HE

9

Saturday, January 22nd 2011, 1:47am

Tja...

Jeg rapporterer bare aldrig noget igen,. det hjælper jo ikke.. -kan lige så godt bede min dør om hjælp..
det er bare fuldstændig spild af min tid at prøve at gøre noget.
personligt syns jeg det er for lavt at svine andre til, men der er åbenbart få af den opfattelse.
så mig hører i ikke mere fra.

at stole på at admins gør noget som ikke gavner dem selv er lige så meget spild,..
der var kun sket noget hvis jeg have spillet sammen med nogle af jer. :thumbdown:

så mange tak.. næste gang jeg bliver svinet til lader jeg bare som ingenting,. jeg skulle jo nødig blive spærret selv for at bede personen stoppe.. 8|

men mange tak for ingenting x)

10

Saturday, January 22nd 2011, 11:02am

...

du kan blive ved og ved ayla kings har ry for heder du ikke det rigtige kan du klage lige så meget du vil uden at få noget ud af det admins vil snakke uden om til du opgiver

og i siger i kommer til at bruge meget tid på det hvis i skal svare alle bruger i ikke 1-2 timer om dagen på det bruger i ikke meget tid alle der bare har prøvet at styre lidt ved det tager tid og har man ikke tid til det ejener man sig ikke til at styre noget fork bruger så meget til og pinge på der har hvaret stor flugt fra det her spil over på et ligne som ikke engan er speed og spør i dem hvorfor vil alle sige de løber fra kings fordi måden det bliver styret på og alle vil sige kings er beder ind det andet spil

gemmen tiden har vi taget admins med doppelt kontoer oplevet på mistig vis vokser mweget hurtiger ind alle ander folk har angribet uden hel der er skedt så meget der gør det er få der er tilbage som gider at klage

kalde dig det du er kaldt er det samme som kalde dig de ander ting men ja du hed ayla og kendte ikke admins godt nok havde hvaret beder og kalle dig luder eller abe eller noget af det andet de ord har ikke samme betydning

jeg sydens i admins skulle finde ayla's klage fram igen også se og få gjort noget ved det i glemer her i spillet sletter den selv så folk har det ikke ligne

også sydens jeg i skulle hoppe ud fra alle server selv uanset hvad i er admins for her i spillet der er masser af kings server i kan spille på hvis i vil spille det er sku kun i kings det er lovlidt og styre og spille på samme til det har koste jer så mange bruger i gør det på den måde

11

Saturday, January 22nd 2011, 11:26am

Altså som jeg ser det har Ayla endnu ikke sent en ticket. Hun har rapporteret beskeden, og den som så læser skal dømme om det er ok eller ej.

Om der er givet advarsel til personen som skrev vides heller ikke.

Og HE siger at Ayla skal sende en ticket hvis hun mener hun er glemt? Men har hun nu gjort det? Ikke som jeg ser det.

Men ak ja. Dette er nok bare endnu et eksempel på at en bruger ikke ved noget om hvad der sker ude bagved og bliver så sur fordi det ikke sker som hun vil have det.

Personligt mener jeg ikke det er til meget mere end en advarsel at kalde andre for "Junkie". At personen så ved at det er sandt du har været det kan teamet da ikke stilles til rådighed for. Hvis man ikke vil have noget frem i lyset skal man jo passe lidt mere på hvem man fortæller sådanne ting til.

12

Saturday, January 22nd 2011, 11:42am

Synes også der bliver tudet lidt for meget i den her tråd.

Send nu den ticket og få ham banned, det er self ikke i orden at kalde en for en junkie.

13

Saturday, January 22nd 2011, 1:44pm

nu har vi jo 3 venner der er blivet spæret på minder og mig og ayla bor sammen så jeg ved hvad der er gjort det skulle ikke hvare nøventig og sende meger ind der er gjort pimp fik straf for minder

og nej vi ved ikke hvad i laver vi ved kun da vi tog dig fyrst i doppel konto bliv du belønet med at blive admin vi spiller bare nu da det er tylidt der er inte og gøre i dømmer som i selv vil og efter hvad folk heder og spiller sammen med bare i så ikke er overrasket over mange kun prøver en ½ server og bliver på tw hvor der kommer fleger og fleger her fra det her spil

ayla er en sød pige der har en fortid som hun meget flodt er kommet godt igemmen så kommer folk efter hende her i spillet uden vi ved hvem pasonen er og i gør inte fordi i ikke forstår hvad ord betyder men forset i bare men søg aldig ind ved EA som admins jeg vil aldig godkende en enste af jer

14

Saturday, January 22nd 2011, 3:29pm

Tag nu en slapper. Først multi og mig. Næhh. Derefter så kan man jo så se at som altid snakker du om de ting som er sket før HE kom til. Brug nu dine hjerneceller fornuftigt og få styr på tingene, hvad er fortid, hvad er opspind og hvad er realiteten.

At de folk flygter til TW forstår jeg godt. Deres spil er jo for noobs, hvor KA er for de hardcore, har spillet det og prøvet det og det var faktisk svært ikke at overleve. Og sådan har det altid været med spillere, de prøver KA er ikke hardcore nok og smutter så til TW hvor man kun kan overleve.

At Ayla er en sød pige ved jeg intet om, flot hvis hun er kommet gennem en svær tid, men det skal efter min mening ikke give hende nogen særbehandling. Og som jeg sagde før, at nogle kommer efter hende er jo fordi hun har sagt for meget til de forkerte personer, hun må så blokere personen, og som der er sagt af flere. SEND DEN TICKET, ellers skal man ikke regne med at få noget ud af noget som helst.

Og EA? Den er jo ikke ny, hørt før og begynder faktisk at blive en smule kedelig at høre på.

Akihito

Moderator

• Send private message

15

Saturday, January 22nd 2011, 3:40pm

Jeg vil gerne bede jer om at stoppe her, lige nu.

Advarsler sidder normalt ikke løst på mine hænder, men de kommer hvis i fortsætter.

Ikke flere beskyldninger eller andet omkring banning eller dårligt sprog vi har fattet tråden. SLUT.

16

Saturday, January 22nd 2011, 7:16pm

Jeg rapporterer bare aldrig noget igen,. det hjælper jo ikke.. -kan lige så godt bede min dør om hjælp..

Jeg kan ikke bare finde din gamle klage frem i systemet uden at have nærmere info omkring den. Send mig en ticket så kigger jeg på det. Jeg kan ikke gætte hvilken af 4 servere det er der er tale om ej heller hvilken besked det er. Uden de informationer kan jeg altså intet gøre. Skriv til GF og bed dem lave et bedre tool til mig så jeg kan hvis det er et problem. Eller send mig på et kursus i at læse tanker.

gemmen tiden har vi taget admins med doppelt kontoer oplevet på mistig vis vokser mweget hurtiger ind alle ander folk har angribet uden hel der er skedt så meget der gør det er få der er tilbage som gider at klage

Det har du ikke taget nogen i imens jeg har været GA. Hvis der er nogen GO eller SGO der bliver taget i at bryde multi reglerne er de ikke længere i Kingsage.dk teamet.

også sydens jeg i skulle hoppe ud fra alle server selv uanset hvad i er admins for her i spillet der er masser af kings server i kan spille på hvis i vil spille det er sku kun i kings det er lovlidt og styre og spille på samme til det har koste jer så mange bruger i gør det på den måde

Ingen i ingame teamet må spille på en server hvor de har adgang til GO toolet. Hvis nogen af dem bliver opdaget i at gøre det alligevel vil de blive smidt ud af teamet.

og nej vi ved ikke hvad i laver vi ved kun da vi tog dig fyrst i doppel konto bliv du belønet med at blive admin vi spiller bare nu da det er tylidt der er inte og gøre i dømmer som i selv vil og efter hvad folk heder og spiller sammen med bare i så ikke er overrasket over mange kun prøver en ½ server og bliver på tw hvor der kommer fleger og fleger her fra det her spil

Jeg erindre ikke at have behandlet en sådan sag hvad et tidligere team har gjort skal vel ikke ligge mig til last? Hvis Fyrst Igor bliver taget i at være multi vil han som alle andre blive bortvist fra spillet. Påstanden om at folk skulle blive forskelsbehandlet er endnu ikke en jeg har set dokumentation for er sket i min tid. Hvis nogen mener at have bevis for det så send en mail på farmerhe@kingsage.dk så skal jeg gerne kigge på det.

ayla er en sød pige der har en fortid som hun meget flodt er kommet godt igemmen så kommer folk efter hende her i spillet uden vi ved hvem pasonen er og i gør inte fordi i ikke forstår hvad ord betyder men forset i bare men søg aldig ind ved EA som admins jeg vil aldig godkende en enste af jer

Nu ved du heldigvis ikke hvad jeg hedder RL og det er mit umiddelbare bud at jeg fint kunne blive ansat hos EA som admin hvis jeg ville... tror dog jeg tager udvikler jobbet i stedet hvis det endelig skulle være. Hvad andre firmaer gør og hvordan de håndtere sagerne er ligemeget for Kingsage. I kingsage sidder der kun folk der er 100% frivillige og ingen former for betaling for få opgaven. Det betyder også at det ikke altid er de bedst kvalificerede der har opgaverne og at dem der har opgaverne ingen udd. har inden for det.

Ayla send en ticket, en PM eller en mail på farmerhe@kingsage.dk så skal jeg hellere end gerne kigge på det og foretage en passende straf af den person der har skrevet til dig. Hvis ikke du kontakter mig på en af de 3 nævnte måder kan jeg INTET gøre for at hjælpe dig.

Mvh
HE

17

Saturday, January 22nd 2011, 11:07pm

..

HE, jeg har jo ikke beskeden mere,. det skide spil sletter den selv..
Så der er intet jeg kan gøre nu.. andet end at smile og nikke og tænke mit

18

Saturday, January 22nd 2011, 11:18pm

nu er det sådanne jeg har gemt hvors msn samtale hvor du dummer dig fyrst skal jeg lige den ind her så du kan se den stop nu det pis for jeg har beviserne på hvor du selv siger det du pusser bare din glore du er også en af dem der har hvaret spæret flest ganne her i spillet men skal nok tige stille igen for der sker inte når man går vider med det det gjore der ikke sidst og det vil der ikke gøre igen du er fredet bare rolig

så nu holder vi en pause igen med at skive her som vi enlidt har gjort noget tid nu og i styre det som i altid har gjort og vi buller og nejer 8|

19

Sunday, January 23rd 2011, 10:19am

nu er det sådanne jeg har gemt hvors msn samtale hvor du dummer dig fyrst skal jeg lige den ind her så du kan se den stop nu det pis for jeg har beviserne på hvor du selv siger det du pusser bare din glore du er også en af dem der har hvaret spæret flest ganne her i spillet men skal nok tige stille igen for der sker inte når man går vider med det det gjore der ikke sidst og det vil der ikke gøre igen du er fredet bare rolig

så nu holder vi en pause igen med at skive her som vi enlidt har gjort noget tid nu og i styre det som i altid har gjort og vi buller og nejer 8|

Det er ikke altid nemt at forstå dig her på forumet cleaner... Men kan det passe du skændes med Fyrst Igor selv om det er HE der svarer?

Og de beviser du har har der har vist sig ikke at holde vand. Han løj dengang, og det har da givet ham mange problemer, men gud ved hvor mange det har fået til at stoppe 8)

Akihito

Moderator

• Send private message

20

Sunday, January 23rd 2011, 11:01am

Jeg lukker så denne tråd, da der er svaret på spørgsmålet og nu er det op til dig/jer selv at skaffe de beviser eller komme med præcise datoer, så kan det ordnes på PM og ikke i sådan en tråd igen.

Det er iorden at fremsætte sin klage og håber på positive svar eller bare et svar man kan bruge og jeg syntes selv at i har har fået rigelig snor og klagegang her.