Så at jeg bliver kaldt junkie som er en direkte hentydning til mig (tidligere i mit liv) er helt iorden ?!Beskederne er jo meget forskellige... Og bliver behandlet udfra hvor grove de er... Jeg har nogle exempler, udfra hvordan man har straffet folk her på serverne nu her i 1½ år![]()
1:
Jeg smadrer din by.. <--- ingame trussel som ikke giver noget som helst...
2:
Din abekat, klovn, idiot osv... <--- advarsel måske 1 dag..
3:
Luder, din store kraft idiot... <--- 3 dage
4:
Racistiske udtryk, eller grove sætninger : Din neger.. <--- 7 dage
5:
Jeg slår dig ihjel, jeg ved hvor du bor, og smadre dig.. <--- perma.
MoP

jamen så skal jeg da huske at det er helt iorden at kalde andre junkie.!Som udgangspunkt kigger vi på anmeldelsen inden for 48 timer og forholder os til den. Enten sker der en spærring eller også gør der ikke.
Hvis der er nogle eksterne forhold vi skal vide for at forstå sammenhængen og hvorfor en umidedelbart "uskyldig" besked skal give en anden straf end den vi er nået frem til skal i endelig bare skrive en ticket.
Vi sender ikke en besked til den der har anmeldt en besked. Det vil give en forøget mængde arbejde for GOerne og i 9 ud af 10 sager er alle tilfreds med den straf der er fundet. Måske lige med undtagelse af den der er spærret.
Min pegepind for hvordan man skal skrive i spillet er at det skal være sådan at en 10 årig drengs mor kan holde til at hendes dreng læser den slags. Der ud over afhænger det også af hvor mange gange man er straffet. Den første gang er ikke lige så groft spærret som anden gang.
Mvh
HE
Jeg rapporterer bare aldrig noget igen,. det hjælper jo ikke.. -kan lige så godt bede min dør om hjælp..
gemmen tiden har vi taget admins med doppelt kontoer oplevet på mistig vis vokser mweget hurtiger ind alle ander folk har angribet uden hel der er skedt så meget der gør det er få der er tilbage som gider at klage
også sydens jeg i skulle hoppe ud fra alle server selv uanset hvad i er admins for her i spillet der er masser af kings server i kan spille på hvis i vil spille det er sku kun i kings det er lovlidt og styre og spille på samme til det har koste jer så mange bruger i gør det på den måde
og nej vi ved ikke hvad i laver vi ved kun da vi tog dig fyrst i doppel konto bliv du belønet med at blive admin vi spiller bare nu da det er tylidt der er inte og gøre i dømmer som i selv vil og efter hvad folk heder og spiller sammen med bare i så ikke er overrasket over mange kun prøver en ½ server og bliver på tw hvor der kommer fleger og fleger her fra det her spil
ayla er en sød pige der har en fortid som hun meget flodt er kommet godt igemmen så kommer folk efter hende her i spillet uden vi ved hvem pasonen er og i gør inte fordi i ikke forstår hvad ord betyder men forset i bare men søg aldig ind ved EA som admins jeg vil aldig godkende en enste af jer
nu er det sådanne jeg har gemt hvors msn samtale hvor du dummer dig fyrst skal jeg lige den ind her så du kan se den stop nu det pis for jeg har beviserne på hvor du selv siger det du pusser bare din glore du er også en af dem der har hvaret spæret flest ganne her i spillet men skal nok tige stille igen for der sker inte når man går vider med det det gjore der ikke sidst og det vil der ikke gøre igen du er fredet bare rolig
så nu holder vi en pause igen med at skive her som vi enlidt har gjort noget tid nu og i styre det som i altid har gjort og vi buller og nejer![]()
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH