You are not logged in.

21

Sunday, January 23rd 2011, 4:28pm

HE, jeg har jo ikke beskeden mere,. det skide spil sletter den selv.. Så der er intet jeg kan gøre nu.. andet end at smile og nikke og tænke mit
Har du server og ca. dato? Rapporterede beskeder bliver ikke slettet så de ikke kan findes frem igen af mig. Hvis bare jeg har Server og ca. dato burde jeg kunne finde frem til den.
Det er iorden at fremsætte sin klage og håber på positive svar eller bare et svar man kan bruge og jeg syntes selv at i har har fået rigelig snor og klagegang her.
Tråden åbnes igen der er tale om en generel sag og ikke om at hænge en specifik GO ud. Mvh HE

22

Sunday, January 23rd 2011, 5:20pm

RE: ..

HE, jeg har jo ikke beskeden mere,. det skide spil sletter den selv..
Så der er intet jeg kan gøre nu.. andet end at smile og nikke og tænke mit
Hvis den er rapporteret findes den endnu. Bare ikke for dig. Og hvis jeg husker rigtigt så bliver læste beskeder først slettet efter 14 dage eller også er det 7, men uanset hvilken af dem det er så må jeg sige at det er lidt sent du brokker dig. Du kunne have gjort det i de min. 5 andre dage hvor du havde beskeden.

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

23

Wednesday, January 26th 2011, 1:34pm

Jeg sidder og læser det her igennem og stiller mig selv nogen spørgsmål hele vejen igennem.

Du vælger i stedet for at klage via tickets at gå på forum. Hvorfor prøver du ikke først ticket og derefter kan du begynde at brokke dig over du føler dig overset :) .. Du føler dig overset uden at have presset på, på nogen måde.

Næste. Du er blevet tilbudt løsninger, ja snart 10 gange i tråden (overdrivelser fremmer ...). Men hver eneste gang undgår du løsningen og kommer med et nyt problem. Skriv nu bare til HE og få det overstået ?

Min konklusion: man må arbejde for hvad man vil have opnået. Skriv den PM, og få det overstået. Det tager ikk meget længere en 2 minutter.

CM

24

Wednesday, January 26th 2011, 1:56pm

Jeg har kigget alle servere igennem. Intet sted er der en rapporteret besked der indeholder ordet "junkie" rapporteret af en spiller ved navn "Ayla" eller af en spiller på samme e-mail som "Ayla" har her på forumet.

Hvis du vil have mig til at finde den må du rette henvendelse jeg kan se beskeder meget langt tilbage i tiden.

mvh
HE