You are not logged in.

1

Monday, March 7th 2011, 7:08pm

hvad må man og hvad må man ikke

hej jeg så noget meansofproduction havde skevet på speed serven hvis jeg ikke tager heldt fejl sorry hvis jeg husker forkert

det går ud på hvad tilføjnings programer man må bruge her i kings

hvad må man bruge og jeg søger ling til hvad der er lovlidt

der skulle hvare noget man farmer med

ling og navne på hvad vi må bruge og ikke

jeg gider ikke aldtmulidt shit så admin hvis der er noget der ikke vedrøre emet så sletter i det bare

McA

Banned until 08-05-2010

Occupation: Vinduespolere

• Send private message

2

Monday, March 7th 2011, 8:44pm

Det sidste jeg har hørt i forbindelse med alt det med FI

så er der ingenting der er lovligt at bruge... scipts - bots - mm

kuglepen og papir tror jeg ikke de kan tage fra dig :D men det skulle vist være det.

Alt hvad der er lovligt skulle skrives på forummet... og der står vist nok ingenting!!

Men at MoP har et eller andet... hmmm, ville ikke overraske mig.

3

Monday, March 7th 2011, 10:53pm

Det er ikke tilladt at bruge nogle former for tools der henter data ud fra spillet. Det være sig Parsers, scripts eller bots. Det er dog tilladt at bruge alle de regneark, eksterne programmer og andet man selv kan finde på at lave. Så længe det ikke kan interagere med GFs server eller spillet på nogen måde men kræver at alle data overføres manuelt er det ikke i strid med reglerne.

Mvh
HE

4

Tuesday, March 8th 2011, 9:28am

Det er kingsagefarmer som du kører gennem greasemonkey. Alt hvad du kører gennem greasemonkey er højst tænkeligt ikke tilladt.
Verden 1 : Alliance leder i PX
Verden 2 : Medlem af sT

5

Tuesday, March 8th 2011, 10:58am

Uha, Kong Benn.... Du er godt nok et modigt menneske ;(

Om nogle måneder risikerer du at blive citeret for at have skrevet at man bruge det program, bare man har grease..osv installeret, og en eller anden ignorant vil skrive at det vil han/hun godt tro, at du bruger, så langt du er nået i spillet.

Iøvrigt er der et program, der er tilladt. Om det er noget værd, skal jeg lade være usagt, da jeg aldrig selv har prøvet det. Ligeledes ved jeg heller ikke, om det stadig er tilgængeligt.
Der er skrevet lidt om det her på vores eget forum:
http://board.kingsage.dk/index.php?page=Thread&threadID=938

6

Tuesday, March 8th 2011, 7:20pm

Det var mere for at svare på the-cleaner´s "spørgsmål" om hvilken program jeg formoder han snakker om.

Vil da lige ved lejligheden slå fast at jeg ikke tror at det er lovligt, og at jeg ikke opfordrer folk til at bruge dette program og at jeg ikke selv har benyttet det. :-)

Modig? Der er ingen risiko uden beviser, og når jeg har mit på det rene så finder i ikke sådan nogle 8) . Så det tager jeg stille og roligt. Men jeg ved det findes, fordi jeg har læst om det.
Desuden ville dette program kun være effektivt i starten af en server, og da jeg først startede flere måneder efter jer andre, så har jeg ingen fordel i det :D

For at nysgerrige personer ikke skal lede og benytte programmet, kan jeg sige at det har sine ulemper, da den farmer videre på en by som f.eks er spiket. Den stopper først igen når du selv gør det, eller du løber tør for tropper.

Derudover må man formode at det er meget let at spore eftersom ens angreb altid sendes afsted efter et opgivet mellemrum. Så når Stella (eller en anden) har set 100 angreb som er sendt præcis 30 min efter hinanden, så tror jeg ikke man skal regne med at man stadig har en acc.

7

Friday, March 11th 2011, 3:37pm

det jeg får ud af det her er at jeg må aldt jeg må køre spilet atomatisk 24/7 der findes programer som selv styre musen og selv kan taste tropper ind og nogen af dem optager du bare hvad du gør engan så kan den selv fram over

kan det virklidt hvare rigtig

mop snaket om greasemonkey det kan næsten også få spilet til at køre heldt selv

jeg vil garne bede jer som står for det her spil og lave en tråd her inde med hvad vi må bruge og det skal skæres ud i pap så alle forstår det og så alle kan kome til at spile på lige fod for det har vi ikke gjort indtil nu jeg er selv meget på og spiller sådane spil rent matematisk og får det optimale ud af mine råstoffer jeg kan nomalt følge med

i opbygningen som dem der farmer lidt men så er jeg rigtig meget på i starten faktis 24/7 men gan på gan ser jeg folk som ryger en del hurtiger fram og det betyder man ikke må misse et sek på spilet og det tor jeg ikke på folk ikke gør

så¨brug lidt tid på og få skevet noget som er forstålidt for folk der ikke ved så meget om pcer ikke framet ord uden i forklar hvad de betyder også

ellers vil det sige fra nu af kan vi bare bruge hvad vi vil til i siger andet bare det ikke er noget vi instaler i kvikbaren har jeg forstået rigtig

ps til dem der læser det her bare spør så skal jeg lære jer hvondan i får sådanne et spil til at køre atomatisk (farmer selv 27/7 sender græver selv mens i sover aldt hvad i nu kan finde på det skal ) og det kan gøres lovlidt efter det der står her inde så tor da fanden der er folk der tor de er gode

8

Friday, March 11th 2011, 3:56pm

The-Cleaner....

Det eneste hjælpeprogram, der er tilladt i Kingsage, er det, der er skrevet om her :
http://board.kingsage.dk/index.php?page=Thread&threadID=938

Det ENESTE!

Og det kan IKKE farme for dig, eller sende grever.

9

Friday, March 11th 2011, 4:26pm

The cleaner: Hvis det eneste du får ud af mit indlæg, er at du godt må bruge programmer der styrer spillet. Så synes jeg ikke du skal spørge om noget, for så læser du alligevel ikke svaret ordentligt.

10

Friday, March 11th 2011, 7:04pm

hvor ikke dit svar jeg læste og fik det ud af hvor adminen som svaret hvor jeg fik det ud af

alle skal bare spille på lige fod så er jeg tilfres og gør de det har de også vist ander det så er man ikke på lige fod på serverne

The-Cleaner....

Det eneste hjælpeprogram, der er tilladt i Kingsage, er det, der er skrevet om her :
KA-tools.com

Det ENESTE!

Og det kan IKKE farme for dig, eller sende grever.

så det mop sage på speed forum han brugte er ikke lovlidt hmmmm

This post has been edited 1 times, last edit by "The-Cleaner" (Mar 11th 2011, 7:10pm)

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

11

Saturday, March 12th 2011, 12:28am

Jeg synes du skal blande MoP uden om diskutionen, og hvis du mener du har noget konkret på ham, så send en ticket. Tag SS af hans besked.. Alle og enhver kan jo komme og påråbe sådan noget der og sige de har fået en besked fra nr. 1 på en server.

12

Saturday, March 12th 2011, 12:39am

han kan vel selv komme ind og forklare hvad han skev sidst jeg havde bevis bliv det ikke brugt så rener da heller ikke med det gør denne gan jeg har fået det advide jeg ville og jeg ved hvad jeg ved og det er der mange ander der gør også god reklame for spillet og admins

13

Saturday, March 12th 2011, 3:59am

The-Cleaner... Speed og så dette forum? Der er ingen dansk speed server så hvorfor skrive noget her omkring hvad du tror mop har skrevet andre steder? For alle ved jo at din fantasi og virkelighed er der samme, men altså. Hvis mop har gjort noget han ikke må på en speedserver så skal du kontakte dem som er der. Ikke teamet for DK.

Og at mop har kunnet styre spillet gennem greasemonkey er utroligt. Greasymonkey er et program til at køre addons, så hvis du mener mop har gjort noget forkert så kan du da i det mindste komme med navnene på de addons som han har brugt, ikke bare et navn på et program som du lige har lært om. Men igen, klap hesten og kontakt det rigtige team.

Og så læs hvad der står her på forum og hvad der bliver sagt her. Det er da ikke så svært at forstå hvilke ting du må bruge og ikke må bruge.

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

14

Saturday, March 12th 2011, 10:27am

Du kan godt se hvorfor vi alle sammen stille og roligt stiller flere og flere spørgsmålstegn til hvad du skriver ikke?

Du kommer ind og råber for det første op om noget der foregår på en anden server. Udover det, så gør du ikke andet end at smide om dig med beskyldninger, mens du ikke har et eneste bevis, det skulle man iht. tro når du nu har spildt så meget tid her istedet for bare at skrive ticket med det samme.

15

Saturday, March 12th 2011, 10:40am

det jeg får ud af det her er at jeg må aldt jeg må køre spilet atomatisk 24/7 der findes programer som selv styre musen og selv kan taste tropper ind og nogen af dem optager du bare hvad du gør engan så kan den selv fram over

kan det virklidt hvare rigtig

mop snaket om greasemonkey det kan næsten også få spilet til at køre heldt selv

jeg vil garne bede jer som står for det her spil og lave en tråd her inde med hvad vi må bruge og det skal skæres ud i pap så alle forstår det og så alle kan kome til at spile på lige fod for det har vi ikke gjort indtil nu jeg er selv meget på og spiller sådane spil rent matematisk og får det optimale ud af mine råstoffer jeg kan nomalt følge med

i opbygningen som dem der farmer lidt men så er jeg rigtig meget på i starten faktis 24/7 men gan på gan ser jeg folk som ryger en del hurtiger fram og det betyder man ikke må misse et sek på spilet og det tor jeg ikke på folk ikke gør

så¨brug lidt tid på og få skevet noget som er forstålidt for folk der ikke ved så meget om pcer ikke framet ord uden i forklar hvad de betyder også

ellers vil det sige fra nu af kan vi bare bruge hvad vi vil til i siger andet bare det ikke er noget vi instaler i kvikbaren har jeg forstået rigtig

ps til dem der læser det her bare spør så skal jeg lære jer hvondan i får sådanne et spil til at køre atomatisk (farmer selv 27/7 sender græver selv mens i sover aldt hvad i nu kan finde på det skal ) og det kan gøres lovlidt efter det der står her inde så tor da fanden der er folk der tor de er gode

SVAR:

Nu er problemet nok osse bare lidt mere simpelt, nemlig at DU ikke farmer nok og at DU bygger forkert og bagefter kan DU ikke finde ud af at forsvare dine byer og så mener du at så må VI snyde???

Jeg tror en del der læser herinde ved at sandheden er at du er fuldstændigt talentløs til det her spil, dine resultater på alle 4 danske servere taler for sig selv.

16

Saturday, March 12th 2011, 1:09pm

tor ikke nogen har skevet noget og nej du ved godt hvad speed jeg mener men glem det nu bare jeg fik svar på det ikke er lovlidt det vi så bliv skevet det bliv diskotert i næsten 14 dage også bliv det fjernet fra forum

og nej jeg byger ikke forkert op man kan ikke byge hurtiger op uden at farme og måske har jeg ikke så mange tropper men har fleger ind de fleste det er jo aldt efter hvornår angribne kommer om man er på eller ikke sådanne spil her kan man ikke hvare god til siger man man er god til dem er det fordi man ikke har prøvet og spille spil hvor det ikke kommer andt på hvor meget man er på men hvor god man er i kan sige hvad i vil men jeg griner bare det sværste i sådanne spil er at rigister sig rasten kan man rene sig til

17

Saturday, March 12th 2011, 1:58pm

Hvis dette spil går ud på at regne så er det måske grunden til du klarer dig dårligt. xD

Jeg har sagt det til dig før men jeg kan da godt igen. Hvorfor skriver du her? Hvad vil du? Du er som ridder skvat siger.. talentløs.. og du er uenig med alt i dette spil. Første gang du skrev at du ville forlade spillet var i server 2, nu er server antallet fordoblet og du er her stadig? Hvorfor?

18

Saturday, March 12th 2011, 5:57pm

tjj rene måske ikke men har renet den godt nok ud til da jeg hvor på din alder fyrst havde jeg en uddanse og rejste varden rundt alene og montert maskiner og købte mit hus da jeg hvor 20 og bliv værkfør og livet livet

rening tjaa det bruger jeg hvar dag med mit job der går det findt

skiv i hvad i vil jeg ved hvad jeg kan og i tor i ved hvad i kan men kom igen når i er blivet til noget og har prøvet lidt her i livet så er i lidt meger moden så diskoter vi igen

og har aldig sagt jeg vil stoppe i kings tvadimod har jeg sagt jeg vil blive og se hvor meget i køre det i seng og det klare i findt nu kan i jo hoppe ind på torsdag i det andet spil i ikke kan lige vi samliner det med og se hvor mange der starter på ders server der så vil i også se mange fra kings varden 1 som er der dem i fik skamt væk og som ikke kommer igen i havde en server med folk på og istedt for at få fleger og fleger på ´som i ander spil så bliver der minder og minder spilet fejler ikke noget det er nok det beste spil der er af den slaks så der må hvare noget andet galdt hvad mon måske uarfaren børn der styre det jeg ved det ikke jeg høre kun hvad folk siger

vi hvor mange og væk hvor de flodt klaret det er kun her i dk det er gået sådanne i kings de ander server vi er på køre findt lol jeg klappet og bukker i er gode jeg giver mig i er de beste nu må i få fred lidt igen jeg er her nok igen når der er noget nyt

19

Saturday, March 12th 2011, 6:16pm

Jubii fred for Cleaner xD

Og spil du bare dit tribalwars. Det er fint du har det for mellem ørerne kan der ikke være meget xD

Ej nu skal jeg nok styre mig. Men hvis det hele er så forkert så gør noget for at ændre det eller luk arret og bliv væk. At de andre servere i verden kører bedre klart, det har de da altid gjort. Og ja spillet er der ikke noget i vejen med. Hvordan det bliver styret er der vidst heller ikke mere, men ja der har været mange problemer der. Og nu er spillet så bare dødt. Målgruppen er for lille i DK til et spil som KA, så uanset hvad ville spillet være dødt i løbet af nogle få servere da der er mange som smutter fordi de får tæsk, ikke fordi teamet har lavet lort.

Og hvis der skulle gøres noget for at få spillere i DK ville det kræve ændringer i spillets gang ændringer som GF sikkert ikke vil lave. Men alt dette er jo sagt før. Det samme er det du har sagt i denne tråd, bort set fra at du er blevet værkfører nu og ikke længere er hos EA, hvor du kender alle top gamere og spil producenter personligt i hele verden. Men ellers er hvad du siger jo det samme som altid. Så hvor lang tid mon der går denne gang før du kommer og siger det samme? 1 måned? Eller mere?

20

Saturday, March 12th 2011, 6:57pm

nåå kunne lille fyrst ikke finde på noget og sige igen uden at træke det ned på hans nevo igen

glemte lige og sige inden jeg hvor 29 havde jeg også lige kørt 3 undomsklubber op fra bunden af og svinet min boos til og gik og de har så forsøgt og få mig tilbage siden lige som jeg kørte 2 af de største hjemmesider for gammers her i dk op mest battelfildt og starte en klan som bliv så kendt at ingen nye tuninger i varden starte uden vi bliv invitert til at spille åbnings kampen og hvors klan sang bliv spillet før alle finaler jeg er ikke den taber du tor men er glad for du inte ved om mig det har gjort det så nemt og lege med dig foriksempel da du lavet sjov på ts hvor i trode i lavet fis med mig og jeg bare sad og holdt jer på længe nok til jeg kunne lave sjov med jer fram over i er så neme og fatter det ikke hvondan kan man fatte så lidt hvis man har så meget mellen ørne som du selv tor du har heldt arlidt bliv nu voksen og få lidt ud af livet også hvar med til at få så godt et spil som kings op istedt for at jæge folk væk som det er sket og som jeg sage ville ske da server et havde kørt i en månte men hvad viste jeg at jeg fik rat ser vi bare bordt fra i er sååå gode til det søg ind som rigtig admin på de seriøse spil så skal jeg lære jer hvondan rigtige admins gør nåå ja jeg er den i dk der godkender admins for ea og er den første i dk med papier på det så de 14 år arfaring jeg har pyt vi lader bare som jeg ikke ved en skid om det vi siger det ikke til nogen

skal vi altid køre på fyrst nevo her inde eller kan vi køre det op en anden gan uanset hvondan man starter her inde ender vi på børnehavde og det er dæmle svært og ikke blive rivet med

hvornår fatter du det vi har gjort hvad vi kunne og ingen lyter

så ikke det du skev med ea og værkfør når du en dag bliver voksen og finder dig noget at lave så vil du opdage man kan nemt spille og gå på arbejte og er man værkfør kan man enda hvare heltig og kan finde lidt tid på arbejte hvor man kan spile og hvare admin på ea er lige så frivilidt som det er for dig her der er bare en del meger og lave og hvad vi tjænte er i batelfildt klanen i de tuneringer vi vandt lol dreng bliv nu voksen