men det skulle vist være det.

. Så det tager jeg stille og roligt. Men jeg ved det findes, fordi jeg har læst om det.

This post has been edited 1 times, last edit by "The-Cleaner" (Mar 11th 2011, 7:10pm)
det jeg får ud af det her er at jeg må aldt jeg må køre spilet atomatisk 24/7 der findes programer som selv styre musen og selv kan taste tropper ind og nogen af dem optager du bare hvad du gør engan så kan den selv fram over
kan det virklidt hvare rigtig
mop snaket om greasemonkey det kan næsten også få spilet til at køre heldt selv
jeg vil garne bede jer som står for det her spil og lave en tråd her inde med hvad vi må bruge og det skal skæres ud i pap så alle forstår det og så alle kan kome til at spile på lige fod for det har vi ikke gjort indtil nu jeg er selv meget på og spiller sådane spil rent matematisk og får det optimale ud af mine råstoffer jeg kan nomalt følge med
i opbygningen som dem der farmer lidt men så er jeg rigtig meget på i starten faktis 24/7 men gan på gan ser jeg folk som ryger en del hurtiger fram og det betyder man ikke må misse et sek på spilet og det tor jeg ikke på folk ikke gør
så¨brug lidt tid på og få skevet noget som er forstålidt for folk der ikke ved så meget om pcer ikke framet ord uden i forklar hvad de betyder også
ellers vil det sige fra nu af kan vi bare bruge hvad vi vil til i siger andet bare det ikke er noget vi instaler i kvikbaren har jeg forstået rigtig
ps til dem der læser det her bare spør så skal jeg lære jer hvondan i får sådanne et spil til at køre atomatisk (farmer selv 27/7 sender græver selv mens i sover aldt hvad i nu kan finde på det skal ) og det kan gøres lovlidt efter det der står her inde så tor da fanden der er folk der tor de er gode
SVAR:
Nu er problemet nok osse bare lidt mere simpelt, nemlig at DU ikke farmer nok og at DU bygger forkert og bagefter kan DU ikke finde ud af at forsvare dine byer og så mener du at så må VI snyde???
Jeg tror en del der læser herinde ved at sandheden er at du er fuldstændigt talentløs til det her spil, dine resultater på alle 4 danske servere taler for sig selv.
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH