Well guys, eftersom I rent faktisk har en aktiv BA nu, så får I hendes første henstilling nu.
Jeg er omtrent så ligeglad som man kan blive med alle jeres indbyrdes skænderier og problemer. Hvis ikke I overholde boardreglerne og holder jer til trådens emne, så får I med mig at bestille.
Jeg er ligeglad med hvem af jer der har arbejdet hvor og hvor længe, hvor gamle hvem af jer er, samt hvem der eventuelt opfører sig som et børnehavebarn eller lignende. Det har intet med denne tråd at gøre, hvis I vil diskutere den slags ting kan I oprette en tråd til formålet. Og I har værsgo også at lade være med at svine hinanden til, selv hvis I opretter en tråd til det.
Now, den her tråd har vist tjent sit formål. Som der er skrevet tidligere i tråden, da den rent faktisk handlede om andet end hvor meget I hader hinanden, så er dette;
KA-tools.com det eneste hjælpeprogram, tool, script, hvad I nu vil kalde det, som det er tilladt at bruge i KingsAge.
Eftersom tråden har tjent sit formål lukker jeg den nu, så vi slipper for at høre mere på jeres had til hinanden.
Ser jeg diskussioner/skænderier som denne igen andre steder på dette forum kan I godt regne med at det vil få hårde konsekvenser.
Mvh
Varmark