You are not logged in.

1

Thursday, April 28th 2011, 9:39am

Forum

Det er da helt vildt så dødt Kingsage forummet er. Eksempelvis server 2 har ikke haft et indlæg i deres verdens forum siden starten af november, det er da helt vildt.

Jeg er lige startet i verden 5 og 50% af dem jeg har snakket med der er ikke engang danskere.

Hvad sker der med Kingsage.dk? dødt spil? Burde GF så ikke bare fjerne det fra deres servere eller begynde at reklamerer lidt kraftigere for deres spil?
Først er man aktiv, så bliver man inaktiv og nogen stopper så hurtigere end andre.

2

Thursday, April 28th 2011, 10:34am

kan følge det fulgte ud men vi har flere gang haft problemer med mudkastning i stor stil og ligne som har fået en del til at holde sig fra forum :-(
Hilsen The Death Angel

taler altid på egne vejene

3

Thursday, April 28th 2011, 10:43am

Der er sku da mudderkast i alle fora, men ok det kan give noget af forklaringen på hvorfor der ikke sker vildt meget herinde.
Men måske vi skal lede efter andre forklaringer til hvorfor serverne er sådan lidt halvtomme og fyldt med Serbere og andet godt folk.
Først er man aktiv, så bliver man inaktiv og nogen stopper så hurtigere end andre.

Akihito

Moderator

• Send private message

4

Sunday, May 1st 2011, 5:00pm

Har i lagt mærke til at efter at der er nogen der brokker sig helt vildt, så bliver der så stille ??

Det har sig naturlige forklaring i at nogle folk bliver sure-frustrerede-vildledte-opildnede af et par personer og så går den vilde jagt indtil et par stykker bliver bannet !! Så fortager udbrudene sig stille og roligt og alt er ved det gamle igen, det er der jo ikke noget i vejen med det gode gamle altså, men, jeg vil opfordre til dialog men os eller vores fortsatte hvis det er det der skal til, vi er alle til at tale med bare tonen er sobre, det er ikke for at spille hellig men vi kommer altså længst med den sobre tone. :D

5

Sunday, May 1st 2011, 6:03pm

Men måske vi skal lede efter andre forklaringer til hvorfor serverne er sådan lidt halvtomme og fyldt med Serbere og andet godt folk.

Jeg har ikke noget bud på hvorfor serverne er halvtomme, men jeg ser ikke noget problem med at der er "Serbere og andet godt folk" der spiller på danske servere. Der er jo også mange danske spillere, der spiller på diverse udenlandske servere.

Set fra mit synspunkt, er alle velkomne på de danske servere. Så længe de bare følger vores regler :)

6

Sunday, May 1st 2011, 8:29pm

Jeg er helt enig Stella, men bare skræmmende at de vægter så meget = meget få danske spillere.

7

Thursday, May 5th 2011, 7:29am

Jeg tror problemet er meget mere grundlæggende end bare at der er få spillere her.

1. Kingsage.dk har igennem en længere periode haft et meget dårligt forhold til GameTeamet. Det har betydet at mange spillere er stoppet under mistanke om at deres modstandere fik en fordel i forhold til dem selv med hjælp fra GOerne. Det har mindsket mængden af folk der spiller Kingsage aktivit fordi de ikke kunne se en mening med det længere.

2. Der er en del spillere der spiller lige til grænsen for hvad man må ifølge reglerne men som slipper afsted med det gang på gang fordi de lige præcis holder sig inden for hvad reglerne kan tolkes som og vi derfor ikke må spærre grundet uklare regler. Det gør også sit til at mindske mængden af spillere når "fjenden" snyder i forhold til den tolkning man selv har af reglerne.

3. Endelig så er KA som spil meget destruktivt. Hvis man mister sin by så skal man starte forfra og bygge sig op igen fra bunden... Der er efter min overbevisning mange der stopper efter de 1-2 gange har mistet alt på en server og er nød til at starte forfra igen.

Det er alt sammen problemer som der kan gøres noget ved men som tager tid at løse.
1. Jeg håber at i med det team der er nu føler at alle får samme behandling og at teamet ikke holder hånden unødvendigt over nogen og i stedet spærre nogle andre. Jo der er grænse tilfælde men det skulle gerne være et fåtal af de bans der bliver lavet i ikke forstår. Hvorvidt det tidligere har været sådan at teamet har hjulpet nogle og ikke andre ved jeg ikke. Jeg håber det ikke men rygtet kommer nok desværre af et eller andet.

2. Vær ikke i tvivl om at hvis vi kunne bortviste vi dem der køre lige på kanten permanent fra spillet. Desværre har vi fået besked på vi ikke må det når reglerne kan tolkes så forskelligt. Vi er dog nogle stykker fra forskellige lande der er ved at have presset GF til at lave nogle mere klare regler sådan at vi kan undgå den slags frem over. Det tager dog tid at få det gennemtrumfet (vi har indtil nu brugt 2 måneder på bare at få dem til at indse der er uklarheder i de eksisterende).

3. Spillet er destruktivt og får mange spillere til at stoppe... Især de store spillere på 100+ byer der pludseligt mister de fleste byer kan være opgivende og give de sidste væk for at stoppe. Det tager tid at komme igen hvis man virkelig har fået tæv og det er ofte lettere bare at stoppe. En mulig løsning på det kunne være at få en server der genstarter hver 3. til 6. månede eller der omkring med en vinder og nogle tabere og så starter vi forfra. Det giver et noget anderledes spil og lidt mere motivation til at blive i spillet for man kan komme igen næste runde.

Jeg kender et spil (jeg må ikke nævne dets navn) der ikke er ændret på i ca. 5 år... Spillet har graffik som det så ud omkring 2000 og det indeholder kun halvt så meget taktik som KA. Alligevel er der stadig folk der spiller det netop fordi der er runder hvor man nok kan få tæv og være helt ude af spillet og så komme igen kort efter og ende med at være den der vinder.

Om det nogensinde bliver indført ved jeg dog ikke... De har prøvet lidt på det nogle steder men jeg tvivler på de har gjort nok for at få det til at føles som samme spil og ikke bare en ny server.

Mvh
HE