You are not logged in.

1

Thursday, May 12th 2011, 2:52pm

Klassisk visning i 1.3.0

Jeg kan ikke finde optionen for den klassiske, kompakte visning i den seneste version. Nogen der kan hjælpe mig med, hvor den er?

2

Thursday, May 12th 2011, 2:59pm

Den er fjernet fra systemet.

mvh
HE

3

Thursday, May 12th 2011, 4:16pm

Vi vil gerne have den tilbage ;(

4

Thursday, May 12th 2011, 5:06pm

Det kan kun gå for langsomt, med at få det klassiske look tilbage. Spillet er blevet totalt uoverskueligt :thumbdown: ;(

Bullet

Beginner

Occupation: arbejder

• Send private message

5

Thursday, May 12th 2011, 6:16pm

fuldstændig enig . om at det er for uoverskueligt at spille, sidder lige p.t. og er ved at finde ud af hvor længe jeg gider se på den nye grafik. og det bliver ikke min pre ud
:cursing: Betonkanon :cursing:

6

Thursday, May 12th 2011, 8:23pm

Jeg er enig... Vil meget gerne have klassisk grafikstil tilbage hurtigst muligt!
Den moderne er total uoverskuelig og irriterende at se på i forhold til.

Så kunne de jo sætte den tilbage samtidig med at de får ordnet rangsystemet. :D

This post has been edited 1 times, last edit by "Gaius Marius" (May 12th 2011, 8:35pm)

7

Thursday, May 12th 2011, 9:40pm

Hvis i er villige til at bruge scripts kan i gøre brug af http://userscripts.org/scripts/show/102540 Jeg er ikke klar over om GF har godkendt brugen af det men teamet i .dk vil ikke spærre for at nogen bruger det medmindre vi får anden besked oven fra (Så skal jeg nok informere her i tråden)

Mvh
HE

8

Thursday, May 12th 2011, 10:40pm

Bortset fra at det står på tysk og ikke er sat op lige så flot som med den originale, ligner det rigtig godt moderne visning. :)
Men så skal det script bare installeres ved alle computere man tjekker KA på.
Jeg tjekker det flere forskellige steder fra og har ikke mulighed for at installere scriptet alle steder. :/

Men jeg håber at de har fået mange klager over de har fjernet det og sætter det tilbage i næste opdatering.

9

Thursday, May 12th 2011, 11:44pm

lidt et problem når halvdelen af de gange man logger in er fra sin mobil :-P
Hilsen The Death Angel

taler altid på egne vejene

10

Friday, May 13th 2011, 5:18pm

Tankevækkende at man bruger energi på at fjerne features, der virker.

11

Friday, May 13th 2011, 10:44pm

Ja, man får den tanke, at de kæmper en kamp for at genere spillerne mest muligt :D

This post has been edited 1 times, last edit by "Team1006" (May 13th 2011, 10:44pm)

Bullet

Beginner

Occupation: arbejder

• Send private message

12

Friday, May 13th 2011, 11:29pm

ja det der før tog 5-10 minutter tager mig en time :dash:
:cursing: Betonkanon :cursing:

McA

Banned until 08-05-2010

Occupation: Vinduespolere

• Send private message

13

Sunday, May 15th 2011, 10:41pm

fuldstændig enig... den skal tilbage og det kan kun gå for langsomt! :cursing:

14

Monday, May 16th 2011, 12:28pm

kan forstille mig at gf lige pt nok nærmer arbejde på at få rang systemet til at virke i stedet for det her men vi er nok det endste land som er utilfreds med det er væk :-D
Hilsen The Death Angel

15

Monday, May 16th 2011, 6:58pm

kan forstille mig at gf lige pt nok nærmer arbejde på at få rang systemet til at virke i stedet for det her men vi er nok det endste land som er utilfreds med det er væk :-D
Men når de har haft det før, så er det vel ikke noget der vil være så svært at sætte på igen.
Hvis vi er det eneste land der er utilfreds med det, så kan de jo bare nøjes med at sætte det tilbage i DK. :D

16

Monday, May 16th 2011, 7:27pm

hehe forstår helt hvad du mener @Gaius Marius dog kan man ikke bare sætte det in i et land det er alle eller ingen ;-)

men tror nu gf har nok at se til med den rang list bug :-P

så vi for nok ikke noget som helst igennem til dem før den være fald er rettet :-D
Hilsen The Death Angel

This post has been edited 1 times, last edit by "The Death Angel" (May 16th 2011, 7:28pm)

GenoRg

Beginner

• Send private message

17

Friday, May 20th 2011, 8:19pm

Ser ud til at svenskerne også er meget utilfredse med at den er blevet fjernet.
Læste det her på det svenske forum.

And then in Danish. :P

Okay efter at have besvaret et hav af tickets omkring fjernelsen af den klassiske stil ingame, kommer her en kort forklaring.

Klassisk stil blev fjernet med sidste update http://board.kingsage.se/index.php?page=Thread&threadID=1042 GF besluttede at fjerne denne, af adskillige grunde. Men hovedgrunden er at de havde set at det var den stil der var færrest der brugte på verdensplan, og besluttede derfor at fjerne den, formentligt så de ikke behøver at bruge resurser på udviklingen af denne.

Der er klager over denne beslutning over hele verden, så de overvejer at implementere den igen, men har ikke besluttet det endnu.

I mellemtiden er der et script; http://userscripts.org/scripts/show/102540 som kan give dig den klassiske stil tilbage. Det er godkendt af GF MEN VÆR OPMÆRKSOM PÅ at det er på eget ansvar at bruge dette script, og det er KUN den nuværende version af scriptet der er godkendt.

This post has been edited 1 times, last edit by "GenoRg" (May 20th 2011, 8:19pm)

18

Saturday, May 21st 2011, 10:37am

Ja ja, det er meget godt med det Script, men hvis man ikke bruger FireFox grundet dens umådelige langsomlighed, så er det jo ikke en løsning.

Derfor skal klassisk visning bare tilbage, og det kan kun gå for langsom..!

19

Saturday, May 21st 2011, 5:31pm

@BeoWulf efter ff4 er kommet ud er det blandt de hurtigst browser der er ud lige pt.
Hilsen The Death Angel

This post has been edited 1 times, last edit by "The Death Angel" (May 21st 2011, 5:31pm)