You are not logged in.

1

Tuesday, August 9th 2011, 4:31pm

problemer med netadgang

hej jeg har oplevet problemer med svar tider på kingsage de sidste 3 dage ... der kan gå op til 15 sek inden jeg får respons når jeg klikker ... eller skriver den ( serveren var for længe om at svare ... osv ) er det problemer i kender til ?

2

Tuesday, August 9th 2011, 4:33pm

Hvilken server og udbyder gør du brug af?

Mvh
HE

3

Tuesday, August 9th 2011, 4:55pm

server 4 og 5 jeg har problemer med ... har fuldrate og lige snakket med dem ... jeg har fuldt signal og en ping på 25 ... har heller ikke problemer andre steder på nettet kun i kingsage ... og faktisk ogame som også er gameforge

4

Tuesday, August 9th 2011, 5:37pm

jeg havde engang samme problem, men opdagede at det skyldes jeg havde zoomet ind på skærmen, og dette gjorder at det hele gik langsommere. Ctrl + og ctrl - kan måske løse problemet indtil du finder den rette indstilling.

5

Tuesday, August 9th 2011, 6:48pm

Jeg kan sige at Ikariam.dk har haft de samme problemer de sidste par dage. Og flere af GF's ting har også været nede kort..

/Vide

6

Tuesday, August 9th 2011, 9:31pm

hey

det er totalt belastende ... umuligt at kordinere noget som helst ... ofte søger den 10 til 15 sek når jeg sætter tropper over ... eller skal llave en tråd ... eller andet skal bygges .... har faktisk slet ikke ku logge ind de sidste 3 timer .... uanset om det er fra explore eller firefox ... og uanset om det var min bærbare eller stationære .... og det både herinde og i ogame .... og nu er den langsom igen ... får næsten hele tiden beskeden om at serveren er for længe om at svare ... og så bliver jeg smidt af og skal bruge flere forsøg på at logge på igen ... ikke optimalt ... håber i får styr på det ... som sagt i 3 dage jeg har haft problemer ... men idag er det helt vildt ....

7

Tuesday, August 9th 2011, 9:46pm

Danger problemet er at det næppe er noget vi kan gøre noget ved. :/

Prøv at pinge s5.kingsage.dk og se hvad den giver af respons.

Prøv samtidig at tjekke om der er andre der bruger forbindelsen og tjek du ikke har noget igang der bruger en masse upload eller download selv.

Mvh
HE

8

Tuesday, August 9th 2011, 10:34pm

hey

som jeg skrev så har jeg samme problem på begge mine computere ... og nej jeg har ikke noget kørende i bagrunden eller noget har aldrig haft problemer før .....kun kingsage åbent ...og ku som sagt slet ikke logge på i flere timer ... er jeg inde andre steder end gameforge ... køre alt med fuld speed .. og det hakker ikke ... eller bliver smidt af .... den skriver jo som sagt at serveren er for længe om at svare ... det jo ikke min pc .... desuden er der andre fra min ally på server 5 der klager over samme problem ... så noget må der jo være galt .... en der skrev at han havde haft problemer de sidste 2 dage ... netop ligesom mig ... :rolleyes:

This post has been edited 1 times, last edit by "Danger" (Aug 9th 2011, 10:37pm)

9

Tuesday, August 9th 2011, 10:44pm

gider du prøve at gøre følgende

tryk på windows tast og r samtidig
skriv der: ping s5.kingsage.dk -t
tryk på enter og kig på responstiden i det vindue der kommer frem.
Jeg får den til konstant at være 16 eller 17 ms hvilket er bedre end til google

Har ham der også har haft problemet samme udbyder som dig eller bor i geografisk tæt på hinanden?

Mvh
HE

10

Tuesday, August 9th 2011, 10:50pm

byte 32 bit = 49 til 50 milisek siger den .... ved jeg faktisk ikke jeg bor på fyn ... og har fulrate ... men forstår faktisk ikke da jeg har snakket med dem idag jeg har fuldrate og de siger min ping ligger på 25 ... desuden går der meget længere tid end der står der ... den søger og søger bare jeg skal svare på en post og de fleste gange får jeg den her retur

Forbindelsens tidsfrist udløb
Serveren board.kingsage.dk er for lang tid om at svare.

det er virkelig en problem for mig jeg lyver ikke hvis jeg siger der går 15 til 20 sek før den skifter nogen gange ... og ellers får jeg den besked både i verden 4 og 5

har selv lige testet min hastighed til 8830 kb ping = 25

This post has been edited 5 times, last edit by "Danger" (Aug 9th 2011, 11:15pm)

11

Tuesday, August 9th 2011, 11:50pm

Det lyder underligt

Gider du prøve at slette cookies og cache og se om det løser problemet? Evt. installer en anden browser end du normalt bruger og prøv med den.

Mvh
HE

12

Wednesday, August 10th 2011, 12:21am

har jeg gjort ... og har prøvet med internet explore .... som jeg normalt aldrig bruger ... uden resultat ... er snart ved at gå i panik ... sku bruge 3 forsøg bare på at den ville lukke mig ind på forummet ...

faktosk er min smart phone mere pålidelig og hurtigere i øjeblikket ... 8

og har stadig problemer til morgen virker som om noget herinde forsinker mit net helt vildt ... og stadig samme problemer på ogame ... har spillet i snart 2 år i ogame og 8 mdr i kingsage .... har aldrig oplevet det før på den måde

This post has been edited 3 times, last edit by "Danger" (Aug 10th 2011, 6:52am)

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

13

Wednesday, August 10th 2011, 8:51am

Jeg har haft samme problem, og har også hørt flere har haft det. Jeg havde det bare kun på .org serverne for 3 dage siden om aftenen. Jeg havde også problemer på andre af GF's spil men ikke på andre hjemmesider. Da jeg stod op næste morgen var alt igen som det plejer. Prøvede også forskellige browsere, og at slette cookies og cache, men intet af det virkede..

14

Wednesday, August 10th 2011, 9:42am

Danger det lyder altså som et problem for din forbindelse især når din mobil intet problem har.

Når du prøver der hjemme er det så via trådløs eller kabel? Hvis det er trådløst så prøv at sætte et kabel i og se om det hjælper noget.

Hvis det er kabel eller det ikke hjælper at sætte kabel i så prøv at genstarte routeren.

Hvis intet af det hjælper og du med din mobil kan gå på trådløst net så prøv lige at logge på dit trådløse fra din mobil og se om det også går langsomt der så.

Der er INGEN her der prøver på at gøre det langsomt for dig. Det er en dårlig forretning for GameForge at få folk til at forsvinde fordi nettet er langsomt. Eftersom du har problemer med alle Gameforge sider kunne det tyde på at det er forbindelsen imellem dig og Gameforge den er gal med.

Er der andre her der også har Fullrate som ISP? (Internet udbyder)

Mvh
HE

15

Wednesday, August 10th 2011, 10:54am

Jeg ville nu ønske at andre ku gå ind og gi mig ret i tråden her desværre bruger folk forum for lidt .. vi er da en del i vores ally der har samme problem .. så vi kan da ikke være de eneste

16

Wednesday, August 10th 2011, 11:00am

Kan du ikke få de andre til at skrive her også. Det kan være der er en fællesnævner der gør sig gældene for jer.

Evt. prøv at besøg et bibliotek og se om det er samme problem der.

Mvh
HE

17

Wednesday, August 10th 2011, 12:10pm

HAr lige prøvet at få medlemmerne til at skrive på tråden herinde .. :evilgrin: men er i en anden ally på server 5 og der har jeg samme problem

18

Wednesday, August 10th 2011, 12:15pm

Hvis det som jeg tror er din forbindelse der er noget galt med er det ligemeget hvilken alliance du er i på serverne.

Mvh
HE

19

Wednesday, August 10th 2011, 1:04pm

Jeg oplever nøjagtig de samme problemer som Danger.

Jeg spiller i verden 1, og det har stået på i 3 dage

MVH
/Team1006

20

Wednesday, August 10th 2011, 1:10pm

Team1006 hvilken udbyder har du? og hvad siger en ping når du prøver at pinge s1.kingsage.dk af svartider?

Mvh
HE