You are not logged in.

21

Wednesday, August 10th 2011, 1:52pm

Uha uha - jeg er ikke alene :P

Jeg har Fullrate som udbyder.

Natten til tirsdag begyndte jeg at få problemer med Wildguns.co.uk.
I går tirsdag var det helt galt lige fra jeg tændte min stationære pc som kører med kabel. Nu var det ikke bar wildguns, der var problemet, men ALT hvad der har med GF at gøre.

Wildguns.co.uk
Kingsage.dk
Ikariam.dk
De fora, der hører til ovenstående spil

ALT Gf - uden undtagelse.

det var både FireFox og Internet Explorer.

Alle andre sider end GF kørte upåklageligt.

Jeg startede på et tidspunkt min bærbare, som kører trådløst. Samme problemer der.
Begge pc'er havde en okay ping til alle 3 spil. Den lå stabilt på ca 50.

Alt i cache og cookies blev slettet på begge maskiner. Begge pc'er blev genstartet flere gange. Modem og router blev genstartet.
Intet hjalp....

Da jeg gik i seng i nat var det efter i en halv time at have forsøgt at få åbnet en side. Jeg opgav til sidst :(

I dag, da jeg starter min stationære op igen, virker alt som det plejer. Kunne næsten få den fornemmelse, at i går bare var et mareridt ;(

22

Wednesday, August 10th 2011, 2:13pm

har fundet v

flere spillere har nøjagtigt samme problem .. i verden 5 .. og de har andre udbyder af internet .. og har hørt at der er en spiller der er blevet hacket... som ikke kan logge på flere servere af den grund .. 2 andre spillere . Har gjort krav på hans konto .. ved ikke om i kan bruge oplysningerne til noget

This post has been edited 2 times, last edit by "Danger" (Aug 10th 2011, 5:20pm)

23

Wednesday, August 10th 2011, 2:13pm

Min teori er at det er fullrate der har et problem med sider i tyskland. Når i oplever problemet så prøv lige at tilgå sider der er placeret i tyskland ud over GFs sider. F.eks. bild.de eller andre .de sider

Prøv evt. at åben en commandoprompt (windows tast + r -> skriv cmd og tryk enter) og skriv der "tracert board.kingsage.dk"

Mvh
HE

24

Wednesday, August 10th 2011, 2:14pm

Jeg kender ikke den præcise infrastruktur på nettet men der kan være flere udbydere der deler de samme kabler.

mht. hacket spiller så er den sag allerede på coma tool og det er ikke en sag jeg vil udtale mig om offentligt. Ej heller en sag der på nogen måde har noget med dette problem at gøre.

mvh
HE

25

Wednesday, August 10th 2011, 2:23pm

Jeg kender ikke den præcise infrastruktur på nettet men der kan være flere udbydere der deler de samme kabler.
mvh
HE

Ja, hos mig er det i hvertfald de gamle TDC kabler, der bruges.
Og mig bekendt er det de gamle telefonselskaber (nu TDC), der er ejer af langt de fleste jordkabler i hele Danmark.
Om der er andre selskaber, der har lagt kabler enkelte andre steder ved jeg ikke, men det har de i hvert fald ikke ude på landet.
det er nok andre ting der gør sig gældende der hvor det er muligt at få fibernet.

26

Wednesday, August 10th 2011, 4:20pm

Prøv evt. at åben en commandoprompt (windows tast + r -> skriv cmd og tryk enter) og skriv der "tracert board.kingsage.dk"

har jeg lige gjort og det køre fint fra 1-10 forskellige udbydder ... inc min fuldrate med en ping på 23 .... men efter 10 står der server timeout på 11 12 13 ... så stoppede den

så nu virker det perfekt igen både i ogame og i kingsage ....3 dages mararidt forhåbentligt slut ... og når jeg laver testen igen .... fortsætter den med 11 12 og 13 ... og slutter som den skal .... håber det fortsætter ... arrrrhhhh skønt ... :thumbsup:

This post has been edited 2 times, last edit by "Danger" (Aug 10th 2011, 4:50pm)

27

Wednesday, August 10th 2011, 7:00pm

Hvis i for problemet igen så må i meget gerne sende alt indholdet af tracert "Server" til mig på min mail farmerhe@kingsage.dk

Så kan jeg sende det videre til GF så de kan kigge på hvor det er det går galt.

Deres sysadmin er ikke afvisende for det kan være et problem hos dem.

Mvh
HE

28

Wednesday, August 10th 2011, 9:14pm

super gemmer lige email addressen hvis der kommer problemere igen ;)