You are not logged in.

1

Monday, September 19th 2011, 10:30pm

Reklame

Den nye opdatering gør at man har reklamen for andre gf spil i fanen, på trods af at man har premium.

2

Monday, September 19th 2011, 11:20pm

Jeg har lige hurtigt skimmet det man køber med premium igennem. Kan du ikke pege på det sted hvor der står at man ikke får reklamer ved at købe. Straks jeg har det melder jeg det ind til GF som en fejl.

Hvis ikke det står noget sted er der desværre ikke noget at gøre ved det.

Mvh
HE

3

Monday, September 19th 2011, 11:43pm

Har aldrig haft det før når man har købt premium, og er sikker på det før i tiden forsvandt når man købte det. Kan dog være at reglerne er lavet om nu.

4

Tuesday, September 20th 2011, 7:09am

Jeg har hørt om problemet før på .org serverne, men jeg har aldrig selv oplevet reklamerne, hverken på .org eller her på .dk Hvorfor ved jeg ikke, men jeg gætter på min ad blocker til firefox fanger dem, ellers kan jeg ikke se hvad det skulle være...

WasTed.

5

Tuesday, September 20th 2011, 8:58am

Jeg vil lige gøre opmærksom på betingelserne hvor der står

Quoted

5.5. Anvendelse af reklameundertrykkende forholdsregler er forbudt. I den forbindelse er det ligegyldigt om reklameundertrykkelsen er tilsigtet eller om reklamer generelt, på grund af f.eks. såkaldte pop-up-blocker, tekstbaserede browsere eller lignende, ikke kan vises.

Det betyder at det er et brud på betingelserne at gøre brug af ad blocker eller andre lignende programmer på Gameforges sidder og hvis man gør det har Gameforge ret til at bortvise en bruger fra spillet for brud på betingelserne.

Jeg har aldrig hørt om det er sket men nu er i advaret og kan kun opfordre til at lade være. Hvis i spærres for brud på betingelserne er der intet teamet kan gøre for at hjælpe jer.

Mvh
HE