You are not logged in.

1

Thursday, May 12th 2011, 11:42pm

problem med rang listen

efter den nye version er rang listen blevet "låst" i forhold til automatisk opdatering dvs. at pointene kommer stadig og man kan se dem på rang listen men den bliver ikke ændret hvad jeg kan se gælder det alle 5 verdener.
Hilsen The Death Angel

taler altid på egne vejene

Bullet

Beginner

Occupation: arbejder

• Send private message

2

Friday, May 13th 2011, 11:32pm

jeg har så også bemærket at vi ikke længere bliver "stillet om" til vores forums tråd når der er nye indlæg :cursing:
:cursing: Betonkanon :cursing:

3

Sunday, May 15th 2011, 11:17am

Det er også ranglisten for besejrede modstandere + andre ranglister der er stoppet. Disse er dog stoppet helt og aldeles. Vil det sige at de angreb der har været undervejs slet ikke tæller med?

pointene tæller den da forsat sammen.

4

Sunday, May 15th 2011, 9:21pm

@bullet tror du skal oprette en ny tråd til den bug hvilket btw også har irriteret mig en del :-D

@pacman jeg må indrømme jeg faktisk ikke havde opdaget det men så meget mere grund til det hotfix skal komme hurtigt.

EDIT: fadt lige en ny bug ikke alle alliancers gennemsnit bliver opdaget vi er en alliance på v5 hvor de skriver vores gennemsnit pr spiller er mindre in den mindste spiller i vores alliance, :-P
EDIT2: kan se det er vores totalscore som ikke bliver opdateret (vores gennemsnit står til 4500 ca vores mindste spiller har lidt over 5000 point :-P)

+smider nogen billeder op til at dokumenter det imorgen med de bugs vi kan dokumenter.
Hilsen The Death Angel

This post has been edited 2 times, last edit by "The Death Angel" (May 15th 2011, 9:51pm)

5

Monday, May 16th 2011, 1:44pm

GF kender problemet og kigger på det.

Mvh
HE

6

Monday, May 16th 2011, 5:12pm

okey super tak for informationen.

så kan den her tråd hvis godt blive lukket :-D
Hilsen The Death Angel

7

Thursday, May 19th 2011, 10:30am

Sku lidt træls at det tager så lang tid at fixe det lille problem.
Først er man aktiv, så bliver man inaktiv og nogen stopper så hurtigere end andre.

8

Thursday, May 19th 2011, 6:59pm

hey farmer og resten :-D

jeg kan sgu godt forstå det er et problem

men vi ved sgu alle sammen godt i gør alt syntes ikk i bør rykke mere for den de arbejder sgu på højtryk :-D

og det går ikk hurtigere ved folk rykker konstant admins vil jo selv have det virker og gør alt

mvh,...........,-lyngaae :oops:

9

Thursday, May 26th 2011, 8:06am

Er der noget nyt i denne sag ?

10

Thursday, May 26th 2011, 9:31am

Desværre ikke endnu. Vi sparker til GF så godt som vi kan...

mvh
HE

11

Thursday, May 26th 2011, 3:16pm

ja men når man betaler for spil skal det sgu virke, nu har det jo stået på i over et måned,
ved godt de div admins ikke kan gøre noget, men når man spiller efter de forskellige rangliser er temlig belastede at de ikke få det op a køre , man har heller travlt med at sende tilbud ud til spillerene,
om billige risdaler istedet for at fixe de div bug, som bliver indberettet ;o(

Evilking

12

Thursday, May 26th 2011, 7:57pm

En måned er måske så meget sagt. Opdateringen fandt vel sted for, ja 14 dage siden, så problemet kan da ihf. ikke være opstået før det...

Og egentlig burde vi vel være glade for at få de ekstra crowns, de burde bare give tilbud i BattleKnight også :P

Wilmer

Beginner

• Send private message

13

Thursday, May 26th 2011, 8:04pm

Og nu vil de gerne have flere penge...
:borg:

14

Thursday, May 26th 2011, 9:00pm

man har heller travlt med at sende tilbud ud til spillerene,

Evilking

Evilking - Nu er det jo næppe spiludviklerne/teknikerne, der har med økonomien og udsendelsen af tilbud at gøre :)
Jeg er sikker på at der bliver arbejdet på højtryk med at få lavet noget kode, der kan bringe orden i tingene.

At jeg så personlig havde lidt større tiltro til tysk "arbejden på højtryk", er så en anden sag....
Men måske spiludviklerne sidder i Spanien... mañana, mañana.. :D

Swegga

Beginner

Occupation: Work

• Send private message

15

Friday, May 27th 2011, 11:13am

Manan

I find it quite incredible that it can take so long to make a Rank list.

This post has been edited 1 times, last edit by "Swegga" (May 27th 2011, 11:14am)

16

Friday, May 27th 2011, 6:31pm

man har heller travlt med at sende tilbud ud til spillerene,

Evilking

Evilking - Nu er det jo næppe spiludviklerne/teknikerne, der har med økonomien og udsendelsen af tilbud at gøre :)
Jeg er sikker på at der bliver arbejdet på højtryk med at få lavet noget kode, der kan bringe orden i tingene.

At jeg så personlig havde lidt større tiltro til tysk "arbejden på højtryk", er så en anden sag....
Men måske spiludviklerne sidder i Spanien... mañana, mañana.. :D
En måned er måske så meget sagt. Opdateringen fandt vel sted for, ja 14 dage siden, så problemet kan da ihf. ikke være opstået før det...

Og egentlig burde vi vel være glade for at få de ekstra crowns, de burde bare give tilbud i BattleKnight også :P

men problemt var der osse før opdatering havde ikke steget i angrebs point eller forsvar siden mean stoppet og det er da over 14 dage siden :lol:

17

Saturday, May 28th 2011, 1:05am

men problemt var der osse før opdatering havde ikke steget i angrebs point eller forsvar siden mean stoppet og det er da over 14 dage siden :lol:

Mean satte på slet natten til d. 14/2, og problemet har ikke været der siden da...... Det er et nyt problem, opstået ved en af de sidste opdateringer.

Swegga

Beginner

Occupation: Work

• Send private message

18

Saturday, May 28th 2011, 4:57pm

Mean satte på slet natten til d. 14/2, og problemet har ikke været der siden da...... Det er et nyt problem, opstået ved en af de sidste opdateringer.

Kan i slet ikke sætte noget tidspunkt på hvornår det bliver klaret?

19

Saturday, May 28th 2011, 7:11pm

Desværre ikke, tyskerne er ikke så meddelsomme lige på det område. Intet nyt fra fronten lige pt...

20

Sunday, May 29th 2011, 9:49am

Swegga de kigger på det. De havde et issue med nogle knapper der slet ikke virkede i Chrome hvilket de priotere højere. (Hvordan de ikke kan opdage det i deres interne test skal jeg ikke kunne svare på).

Skal nok sige til så snart jeg ved noget.

Mvh
HE