You are not logged in.

MissD

GO på s1 & s4

• "MissD" started this thread

• Send private message

1

Sunday, July 31st 2011, 5:52pm

ønsker til KA

Som meget ny KA-spiller så er der vise ting jeg savner fra andre GF spil, heriblandt vennebonus som forhåbentligt vil give KA flere spillere og gøre det sjovere at lokke vennerne til KA.
I Ikariam kan man få flere skibe af at invitere venner, Europe1400 får man en lidt af hvert godt bla guld... her kunne man fx få mulighed for flere tropper i en by eller hurtigere at få rustninger, eller hvad man nu lige kan tænke sig til. Samt at dem man invitere automatisk ligges tæt på en selv eller ihvertfald har muligheden (så dem som vil have en ven i fjendens lejr også kan vælge andet steds).

Under begyndelsesguiden (den som forslår man bygger efter bestemt rækkefølge) bør der være noget om kortet og beskeder.
Evt en lille smagsprøve på Premiumkonto så man kan få afhængigheden af den, når man har fuldført

Og så noget til at få aktiviteten op på forum, fx konkurrencer
:cookie:

2

Tuesday, August 16th 2011, 10:33pm

nr. 1 idé: Her skal man jo bare passe på at folk så ikke bare inviterer venner og vennerne så smutter efter oprettelse, og så går der 60 dage inden man kan hugge byen... virker lidt dumt nemlig. Men ellers en super idé :D

Og nr. 2, med konkurrencer, lyder skam fint, og så bliver det jo også mere interessant at være på forum, hvad med lidt fanart-/signs-konkurrencer og sådan noget? Nu ved jeg ikke meget om andre GF-spil, men det virker på andre boards jeg kender :)

MissD

GO på s1 & s4

• "MissD" started this thread

• Send private message

3

Tuesday, August 16th 2011, 11:35pm

Fx kunne man først få noget ud af invit venner når de har overtaget en by (så de har 2 byer) eller anden måde at det først er efter en vis størrelse.

Jamen har du forslag til konkurrencer så er du meget velkommen til at nævne dem, især hvis der er andre forslag end fanart :)
:cookie: