Server 5 er allerede en speedserver.
Jeg vil høre GF ad hvordan med en ny server. Jeg vil dog allerede nu sige at jeg vil kæmpe imod en ny server 6 der bare er en kopi af en af de eksisterende 5 servere. Hvis vi skal have en ny server skal det gerne være med nogle lidt mere specielle forhold.
Mere om det når/hvis jeg kan få GF med på ideen.
Mvh
HE
This post has been edited 1 times, last edit by "2face" (Aug 2nd 2011, 7:40pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "pacman" (Aug 4th 2011, 2:34pm)
I mellemtiden har jeg dog sendt det videre i systemet den "rigtige" vej.
)det var måske også forkert formuleret af mig ... men har selv været med fra starten af ... og det er inlysende at mange spiller får andre til at logge ind og oprette en konto bygger byen op .... sletter tropperne ... forære byen væk ... og det syntes jeg er at ødelægge spillet ... fordi at man så får en eller 2 byer hurtigere ... og stadig har sin cleaner ....så har man et kæmpe forspring ... som ødelægger det lidt for de resterende spillere ....meen det er nok svært at gøre ret meget ved .... sådan som spillet er udformet .... og generalt et ret underholdene spil .... og pacman jeg har stor respect for jeres måde at spille på ... ingen tvivl om det .... smilerNu da du har åbnet denne diskussion og anklaget en alliance for "snyd" så er du nødt til lige at forklare dig. For jeg kan gætte mig til at det er TBL du hentyder til, og kan garanterer dig for at der ikke har været noget som helst snyd involveret i de overtagelser.
Bare fordi man kommer langt bagud er det ikke ens betydende med at de andre snyder, kunne være i skulle kigge indad.
This post has been edited 2 times, last edit by "Danger" (Aug 8th 2011, 6:27pm)
jeg var også med far start i verden 5 og det var også Bb som det startede med at får mange byer ved at tage alle dem som var forlatte og det ved gav dem en stor fordel på serverenNu da du har åbnet denne diskussion og anklaget en alliance for "snyd" så er du nødt til lige at forklare dig. For jeg kan gætte mig til at det er TBL du hentyder til, og kan garanterer dig for at der ikke har været noget som helst snyd involveret i de overtagelser.
Bare fordi man kommer langt bagud er det ikke ens betydende med at de andre snyder, kunne være i skulle kigge indad.
This post has been edited 1 times, last edit by "Grafiled" (Aug 8th 2011, 11:33pm)
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH