You are not logged in.

xhunterx

Beginner

• "xhunterx" started this thread

Occupation: Works

• Send private message

1

Wednesday, February 1st 2012, 7:24pm

Verden 7

Kunne man ikke lave en verden 7?
eller genstarte verden 1,2,3,5 eller 6

Bullet

Beginner

Occupation: arbejder

• Send private message

2

Wednesday, February 1st 2012, 7:59pm

nu ved jeg ikke hvem der evt. har været på v1 i længst tid men jeg selv er startet 14.05.2009 og jeg ville godt nok blive negativ hvis den blev genstartet inden vi er færdige med den. BULLET :dash:

desuden har vi stadig nogle ting som ikke virker på serveren og det kunne da være godt om de blev lavet inden man genstarter
:cursing: Betonkanon :cursing:

xhunterx

Beginner

• "xhunterx" started this thread

Occupation: Works

• Send private message

3

Wednesday, February 1st 2012, 8:14pm

så en verden 7 :sniper:

4

Wednesday, February 1st 2012, 8:17pm

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at der ikke kommer en verden 7 før GF har fået fikset de fejl der er i spillet og forholdt sig til de forslag der har været fremme om genstartende servere.

Mvh
HE

5

Wednesday, February 1st 2012, 8:49pm

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at der ikke kommer en verden 7 før GF har fået fikset de fejl der er i spillet og forholdt sig til de forslag der har været fremme om genstartende servere.

Mvh
HE

lyder godt HE +1 her fra mig :-P

og kan de så ikke også gøre så man ikke kan købe sig til resurser mere og der med få en kæmpe fordel i starten af serven? :-D
Hilsen The Death Angel

taler altid på egne vejene

2face

Beginner

• Send private message

6

Monday, February 6th 2012, 9:12pm

v7

Lad os da bare få en verden 7, men uden hjulet, det er dog det værste tiltag der er inført i kingsage, bare min mening

7

Tuesday, February 7th 2012, 7:41pm

det var hurtigt folk vil have en ny verden det er ikke mere end 2 måneder sinde verden 6 startede

8

Wednesday, February 8th 2012, 8:31am

2face vi får ikke en verden uden hjulet.

Grafiled KA er et spil der ligger op til at der skal starte en ny server efter 2-3 måneder. Efter den tid er der nemlig en klar opdeling i "Vindere" og "Tabere" på serveren og dem der ligger bagerst har meget svært ved for alvor at komme op i toppen igen.

Mvh
HE

9

Wednesday, February 8th 2012, 10:27am

forstår godt dem som vil have en ny server.

der er allerede en klar opdeling som He også siger, der efter kun 2 måske 3 alliancer som er aktuele kandidater til at vinde serveren resten kan vælge at blive "kørt over" eller slutte sig til en af kandidaterne.

specielt når serverne er blevet så små som dk-serverne er bliver det hurtigt afgjort hvem der vinder, tilbage på s2 gik der noget tid før os i Cru var enlig kandidater til at vinde og der gik længer tid på s1.

grunden til dette er jo flere der er jo letter er det for folk at udvide sig også selv om de er blevet 0'et.
Hilsen The Death Angel

10

Wednesday, February 22nd 2012, 10:14pm

nået nyt om en verden 7 :?:

11

Thursday, February 23rd 2012, 1:29am

Den kommer omkring midt apri l- maj vil jeg tro, de kører med et ca 1/2 års interval

MoP

12

Thursday, February 23rd 2012, 8:43am

Intet nyt om verden 7 og så længe de ikke har løst de grundlæggende problemer med WoF på nye servere vil jeg fraråde dem at lave en ny server.

Som det fungere lige nu er nye servere delt imellem dem med penge og dem uden penge.

Mvh
HE

13

Tuesday, March 13th 2012, 8:09pm

nået nyt om problemet og en ny verden

Akihito

Moderator

• Send private message

14

Tuesday, March 13th 2012, 9:22pm

Vi vil rigtig gerne sige ja, men som sagt, løse problemer først, så giver GA helt sikkert svar, når han ved noget :) Det er naturligt at spørge til en ny, det syntes alle, i vil få besked direkte når det sker. Há tålmodighed.

15

Wednesday, March 14th 2012, 8:10am

Der er intet nyt om en ny server og så længe GF ikke har løst det grundlæggende problem med lykkehjulet efterlyser jeg ikke en.

Mvh
HE

16

Wednesday, March 14th 2012, 11:03am

hvad er det præsis der er problemet

17

Wednesday, March 14th 2012, 1:33pm

Problemet er at med løkkehjulet og en "utømmelig" pengepung kan du købe dig til alle de ressourcer du har brug for i starten. Derfor afgøres starten af serveren mest af alt af hvem der har flest penge og burge på spillet.

Der er flere nye servere der er døde inden for den første måned af lige præcis den grund fordi der kun er folk der har brugt mange penge på spillet tilbage på serveren til at slås resten er udrydet.

Mvh
HE

18

Wednesday, March 14th 2012, 8:01pm

okay takker.
jeg syntes også det er mega træls med det lykkehjul stort set efter det kom ved der ikke meget ved at spille spillet.
kan selv huske da jeg startede på verden 6 og efter lykkehjulet kom var det slut med at spille fordi ham/hun som lå nummer et havede ca 5 gange så mange poing som mig. :dead:

19

Wednesday, March 14th 2012, 8:28pm

okay takker.
jeg syntes også det er mega træls med det lykkehjul stort set efter det kom ved der ikke meget ved at spille spillet.
kan selv huske da jeg startede på verden 6 og efter lykkehjulet kom var det slut med at spille fordi ham/hun som lå nummer et havede ca 5 gange så mange poing som mig. :dead:

omkring dem som bruger/brugt det så er de fleste af dem begyndt at blive pillet ned (se evt på olde som ellers lagde suverænt men ikke efter ANR begyndt at pille ham ned :-P)
Hilsen The Death Angel

20

Thursday, March 15th 2012, 5:21pm

Nu kom lykkehjulet heldigvis først senere på Verden.6, så os nærrigerøve havde bare en lille chance, den chance må vi nok kigge langt efter i en verden 7 med lykkehjul fra starten :lol: