This post has been edited 3 times, last edit by "Captator" (Mar 20th 2012, 3:37am)
This post has been edited 1 times, last edit by "Captator" (Mar 20th 2012, 12:15pm)
This post has been edited 2 times, last edit by "BeoWulf" (Mar 20th 2012, 4:30pm)
Næh, lad os få nogle nye verdener hvor man kun kan købe sig til premium. Lad GF sætte prisen lidt op for denne funktion - lad lykkehjulet blive, men skrot lykkesten for penge - dette er i mine øjne den eneste udvej for GF for at redde dette spil.

Næh, lad os få nogle nye verdener hvor man kun kan købe sig til premium. Lad GF sætte prisen lidt op for denne funktion - lad lykkehjulet blive, men skrot lykkesten for penge - dette er i mine øjne den eneste udvej for GF for at redde dette spil.
Jeg husker stadigvæk diskusionerne omkring premium. Nye ting der koster rigtige penge som giver folk en fordel overfor andre, vil altid være et diskusions emne..
Grunden til jeg lige har Quoted dit indlæg Beo er fordi jeg er enig med dig i den første linje, med at sætte prisen op for funktionen.
Linje 2 giver dog ikke meget mening, med mindre du tænker på at folk bare skal glo på et "lykkehjuls icon" uden at de kan bruge det![]()
MoP
Betonkanon
jeg kan kun give beo ret , her MOP , og det vi mener med at lykkesten ikke skal kunne købes , nej men man kan vinde dem ved at angribe ned til 200 under en selv i rang , derved kan man stadig bruge lykkehjulet.

This post has been edited 1 times, last edit by "meansofproduction" (Mar 21st 2012, 7:36am)
Efter over 1000 angreb sad jeg selv med 3 lykkesten, det var under snit ikke at få resourcer ( 1/3 del chance pr try ca ). Så chancen er meget lille.
Betonkanon
Efter over 1000 angreb sad jeg selv med 3 lykkesten, det var under snit ikke at få resourcer ( 1/3 del chance pr try ca ). Så chancen er meget lille.
nu ved jeg så ikke om du har glemt at man kun kan vinde 1 lykkesten pr 24 timer, for jeg syntes da at jeg havde en hel del bedre snit i angreb pr lykkesten

)2.12: Det er ikke tilladt at reklamere eller linke til andre internetspil end dem, der er udviklet af Gameforge, samt linke til sider som posteren kan have en økonomisk interesse i.
Betonkanon
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH