You are not logged in.

1

Thursday, April 30th 2009, 9:38am

bonus byer

mit forslag går ud på at der skal være nogle bonusbyer rundt i spillet som man kan tage.En bonusby kan give 100% mere træ eller at man får 33% hurtigere enheder i kasernen eller en hel trede ting

2

Saturday, May 9th 2009, 2:42am

Hmmm, sådan en Travian ting med oaser f.eks.....? Hehe.

Jeg bakker op om idéen. Dog mest som oaser. Det gav et interessant dilemma hver gang man overvejede en oase, for den kunne være svær at forsvare.

3

Saturday, May 9th 2009, 7:55am

Der findes allerede en sådan ting i spillet - dog kun med 10%.

4

Saturday, May 9th 2009, 8:26am

Af ren nysgerrighed, hvordan spotter man så byer af den art? Jeg mener hvis man ikke er meget inde i hvilke råstoffer der burde komme fra miner på et bestemt level, så kan 10% måske være svære at få øje på...

5

Saturday, May 9th 2009, 8:38am

Ja, nu er der heller ikke info ude omkring det, men forladte byer skulle have 10% bonus.

6

Sunday, May 24th 2009, 4:04pm

Er der nogen grund til at sende dette videre som et forslag, når der allerede er 10% på forladte byer?

7

Tuesday, May 26th 2009, 8:24pm

En af mine kammerater, som har indtaget en forladt by, siger at der IKKE er nogen bonus på dem. Det betyder desværre en del for mig om det passer eller ej, for hvis ikke forladte byer giver bonus er det jo bedre at tage en anden spillers by. Og grever er dyre at eksperimentere med.

Jeg vil hvertfald foreslå, at hvis der er bonusbyer, så skal det tydeligtgøres i reglerne/info.

Og hvis de ikke er der, så foreslå at de kommer. 8)

8

Tuesday, May 26th 2009, 8:41pm

Jeg har netop erobret en forladt by på .org... og der er altså en bonus på.

Har din ven aktiveret de ting, som han har fået via. forskning for alkymisten. F.eks. den, som hedder oversigt (eller noget i retning af det). Hvis han har aktiveret den og trykker på den, så får han en oversigt over hans byer... hvis der ud for byens navn er et lille symbol (altså udover omdøb) i form af en af de symboler, som er kendetegnet for savværk eller minerne, så er det den type bonus, som man får på den by.

9

Tuesday, May 26th 2009, 8:47pm

Tildeles der kun bonus til forladte byer ?

Er den bonus (+10%) permanent ?
Jeg havde fået indtrykket af at det kun var mens de var forladte at der var bonus.

Så bonusen gælder kun for én type af råstof ?

King Leonidas

Intermediate

Occupation: Ikk så meget

• Send private message

10

Tuesday, May 26th 2009, 9:02pm

Jeg vil tro at det kan variere så hvis man ovrtager en forladt by hvor man får mere sten så kan det være den næste forladte by man overtager gir' bonus i malm/jern.

11

Tuesday, May 26th 2009, 9:04pm

De giver konstant 10% af en bestemt type råmateriale, altså de forladte byer, hvis man overtager dem.

Jeg er igang med at overtage min næste by på .org for at se, om den ligesom min første by giver træ, eller det er sten eller jern (håber på en af de to sidste).

King Leonidas

Intermediate

• Send private message

12

Tuesday, May 26th 2009, 9:24pm

Ja det er bare at håbe på at man får det rigtige:)

13

Tuesday, May 26th 2009, 9:39pm

er mest af alt ligeglad med de bonus byer her.. de giver ikke meget mere.. og kan kun nå en høje.

dog er jeg interesseret i byer med 10 % ekstra befolkning.

men dem kan man hvis ikke få i KA

14

Tuesday, May 26th 2009, 11:30pm

Har checket 4 forladte byer, og kun én af dem gav +10% (jern). Betyder det så at de 3 andre ikke har fået tildelt deres bonus endnu eller at de giver bonus til noget andet, fx kolonister, ?

15

Friday, May 29th 2009, 10:56am

Du kan godt få en by, som giver 10% flere indbyggere... erobrede en igår på .org.

King Leonidas

Intermediate

• Send private message

16

Friday, May 29th 2009, 5:57pm

det var altid noget:D

Men hvorfor kan man ikke se hvad bonus man får hvis man overtager en by ?(

17

Friday, May 29th 2009, 6:54pm

Der findes også byer hvor du får 3% af hver ressource.

Dog vil jeg sige at det er kun de forladte byer med blå cirkel omkring!

King Leonidas

Intermediate

• Send private message

18

Friday, May 29th 2009, 7:03pm

Det vidste jeg ikke... Så tak for informationen :thumbsup:

Asingar

Intermediate

Occupation: GF slave

• Send private message

19

Saturday, May 30th 2009, 1:50pm

Beholder man bonusserne hvis at man indtager sådan en ny? Altså at de potantielt kan blive de bedste byer i spillet.

Og kan det ikke gøres muligt at se hvilke bonusser byerne har?

Må jeg få din by?
Posting and You - Tænk før du skriver

20

Saturday, May 30th 2009, 10:24pm

Og kan det ikke gøres muligt at se hvilke bonusser byerne har?
Så forsvinder det sjove jo. Det ville heller ikke være sjovt hvis andre se hvor mange og hvilke tropper du har i din(e) byer.

Kan så røbe at visse bonuser kan man se uden at overtage dem. Den kan I så tænke lidt over 8)

This post has been edited 1 times, last edit by "Lichon" (May 30th 2009, 11:22pm)