You are not logged in.

1

Saturday, April 2nd 2011, 11:15am

Spillets forløb indtil videre 02.04.11

Så er det efterhånden blevet tid til en opsummering af forløbet indtil videre på V4.
V4 startede som forventet og flere alliancer havde sat sig på hver sin del af kortet.
I nordvest havde VR sat sig på største delen af byerne, og efter at have tørlagt området for andre spillere og indlemmet dem i deres egen alliance, havde de etableret sig en sikker safezone… Det var i hvert fald det man skulle tro. Mere om det senere.

TFV lå i sydøst og ligesom VR, støvsugede de medlemmer ind i alliancen i en hastighed som ville gøre en toptunet nilfisk støvsuger misundelig. Denne strategi har dog ikke båret frugt indtil videre, og det ville komme som en kæmpe overraskelse hvis dette ændrer sig.

Frygtindgydende Lego. Det eneste ord som kan kendetegne denne alliance? Eller var det omvendt? Den svenske ”super” alliance som viste sig ikke at være så super alligevel, startede i nordøst, og de fik hurtigt etableret sig godt deroppe. Men når man fra start tvinger sine medlemmer til at bruge en forkert bygningsstrategi, så straffes man prompte, af nogle bidske hunde.
Så har vi vores kære rivaler i Empire. En alliance som vi ser frem til at kæmpe mod senere hen i spillet, mano el mano, nej vent, det kommer jo ikke til at ske, eftersom de trak fallit kortet, og lavede en iap med VR og støttede Lego. Pyha, hvad bliver det næste? VR og empire i samme alliance?

Empire startede samme sted som spectre, en alliance som straks viste at de havde noget at skulle sige her i denne verden. Heldigvis for empire valgte de dog at trække sig tilbage og vupti, empire fik sig en safezone. Men AOA har åbenbart vist sig for stærk for empire til at denne kan udvides. Måske niveauet ikke er hvor man skulle forvente alligevel? Hvem ved, det må tiden vise.

UD, har hurtigt vist sig som den stærke alliance som vi selv mente vi var. Lego blev kørt over hurtigere end empire kunne nå at få en ordentlig iap og støtteliste på plads. Iap, sagde jeg virkelig det igen? I samme sætning som empire?
VR har forgæves forsøgt sig med nogle flotte og nogle mindre flotte angreb, alle med samme resultat, ingen nye byer. Et lille tip: Det er meningen at greven skal overleve ;-) Vi må dog erkende at de langt om længe at lært at koordinere deres angreb. ”klapsalve”
I UD lå vi som bekendt i nordøst, og med kun en enkelt medlem i VR´s safezone havde vi begrænset muligheder for at udvide andre steder. Men igen viste vi hvad vi er lavet af, og en by blev hurtigt til 8, og så viste det sig alligevel ikke at være VR´s safezone. Der må være nogle der sidder tilbage, kigger forvirret rundt, som taget ud af blikkende lygter, og siger: Hvad skete der… Det skal jeg fortælle jer, i fik bøllebank for at ligge jer ud med de store drenge. Måske skulle i overveje at hoppe på wolves, de ligger nok mere til jeres niveau. Er sikker på hvis i spørger empire om hjælp, så kan i lige overkomme dem.

Hvad bliver så det næste? Empire og VR der laver angreb sammen? Når man alligevel er sunket så dybt, så rammer man vel bunden på et tidspunkt.
Føler i jer stødt over vores udlæg, så tag en tudekiks og kig på fakta eller skriv et indlæg selv. Vi vil bare skabe en stemning, om ikke god, så dog en stemning på denne server, for at gøre den lidt mere interessant. På det område kan i måske give lidt bedre modstand.

Censur: Lego og VR medlemmer bedes stoppe læsningen her, da vi ikke ønsker i indser realiteterne og sletter jeres kontoer.

Lidt tilbageblik på et par af de seneste måneders kampe.
(skal lige siges at ikke alle rapporter er gemt, så i må nøjes med disse, evt se statistiker for yderlig information omkring vores udfoldelser.

UD vs Empire 0 – 0
UD vs LEGO 23 – 1 av av av
UD vs VR 2 – 0
UD vs TFV 4 – 0
>Bid< lige mærke til at lego har været vores hovedmål her i starten. Bare vent til det bliver jeres tur ;-)

This post has been edited 1 times, last edit by "pacman" (Apr 2nd 2011, 11:44am)

2

Saturday, April 2nd 2011, 11:44am

Rapporter

Modtaget: 03.03.2011 08:05:19
Angriber: [player]LEGO[/player]
Bebyggelse: [village]xxx[/village]
Antal: 4.000 982 1
Tab: 4.000 982 1
Overlevende:

Modtaget: 03.03.2011 08:05:20
Antal: 150 1
Tab: 150 1
Overlevende:

Modtaget: 05.03.2011 19:09:26
Antal: 6.627 627 224 1
Tab: 6.627 627 224 1
Overlevende:

Angriber: [player]VR[/player]
Antal: 682 500 115 30 1
Tab: 682 500 115 30 1
Overlevende:

Modtaget: 18.03.2011 16:54:36
Antal: 8.972 495 205 1
Tab: 8.972 63 205 1
Overlevende: 432

Modtaget: 18.03.2011 10:40:35
Antal: 7.000 100 957 90
Tab: 7.000 957 90
Overlevende: 100

Modtaget: 19.03.2011 08:20:05
Antal: 8.500 190
Tab: 8.500 190
Overlevende:

Modtaget: 19.03.2011 08:20:07
Antal: 500 100 1
Tab: 500 100 1
Overlevende:

Antal: 600 982 350 129 19 1
Tab: 600 982
350 19 1
Overlevende: 129

Modtaget: 19.03.2011 15:28:32
Antal: 1.000 400 550 15 1
Tab: 1.000 550 15 1
Overlevende: 400

Modtaget: 01.04.2011 16:44:31
Antal: 5.400 500 3.800
Tab: 5.400 3.800
Overlevende: 500

Antal: 555 1
Tab: 555 1
Overlevende:

Modtaget: 01.04.2011 19:59:03
Antal: 4.100 1.500 300
Tab: 4.100 1.500 300
Overlevende:

Modtaget: 17.03.2011 12:44:28
Antal: 100 1
Tab: 100 1
Overlevende:

McA

Banned until 08-05-2010

Occupation: Vinduespolere

• Send private message

3

Saturday, April 2nd 2011, 12:06pm

Så er det vel nu, at der bliver gjort ligesom i V2....

At vi allerede nu bliver udråbt som vindere... :D 8) :D

Nej spøg til side... ked af at jeg mistede den ene by tilbage til LEGO manden Benjo!! ;( Men han har heller ikke turde være på siden. Han gik i SM umiddelbart efter og er ikke kommet tilbage!! Gad vide om det nogensinde sker ?(

Men dejligt med en update Pacman!! Glæder mig allerede til den næste... Gad vide om vi har fået modstand til den tid!

McA

4

Saturday, April 2nd 2011, 12:37pm

Modtaget: 17.03.2011 12:44:29
Antal: 100 1
Tab: 100 1
Overlevende:

Modtaget: 17.03.2011 18:10:36
Antal: 7.283 500 483
Tab: 7.283 483
Overlevende: 500

Modtaget: 01.04.2011 13:08:49
Antal: 5.436 5.554 1
Tab: 5.436 5.364 1
Overlevende: 190

Modtaget: 01.04.2011 13:08:50
Antal: 13.450 500 30 1
Tab: 13.450 433 30 1
Overlevende: 67

Modtaget: 01.04.2011 13:11:03
Antal: 6.575 1.651 14
Tab: 6.575 1.651 14
Overlevende:

Modtaget: 01.04.2011 13:11:04
Antal: 89 1
Tab: 89 1
Overlevende:

Modtaget: 01.04.2011 13:14:43
Antal: 12.200 5.007 500 1
Tab: 12.200 5.007 500 1
Overlevende:

Modtaget: 01.04.2011 13:14:43
Antal: 89 1
Tab: 89 1
Overlevende:

5

Saturday, April 2nd 2011, 3:32pm

Det er virkelig nogle flotte meritter og langt hen ad vejen har du på din helt egen hånlige måde ret i udviklingen. Det kan dog undre at i på den måde har et behov for at fortælle hele omverden hvor fantastiske i er, måske i selv tvivler lidt på jeres egen kunnen? Hvilket i så fald kan forklare hvorfor i har et så udpræget behov for spioner.

Men jeg har taget mig en tudekiks og kigget på fakta. Empire ligger nr. 1 og det har vi gjort meget, meget længe. Så vil i måske sige, jamen det skyldes i har flere spillere end os. Fair nok, så lad os kigge på top 12 i Empire overfor UD's 12 spillere. Tja Empire's top 12 har 81.434 i gennemsnit mens UD formår et gennemsnit på 79.927. Det ligger tæt, men Empire ligger foran og har hele tiden gjort det, så noget kunne tyde på at niveauet alligevel er der hvor det skal være.

Men hvis i er så gode som i siger, hvorfor så ikke tage imod en lille udfordring. Vi spiller rent spil uden spioner. Dermed kan vinderne reelt sige at de var de bedste. Vi i Empire tør godt og tror på vores egne evner, gør i?

6

Saturday, April 2nd 2011, 5:40pm

Nu handler det bare bare ikke om at fortælle noget om os, men om serveren generelt. Dette kan vi kun se fra vores synspunkt.

Jeg citerer for at undgå misforståelser.

Quoted

Vi vil bare skabe en stemning, om ikke god, så dog en stemning på denne server, for at gøre den lidt mere interessant.
Tillykke i ligger nr. 1, det kan vi jo ikke argumenterer imod. Men når vi kigger på statistikerne over besejrede modstandere, som vi fører med dobbelt så meget over jer, kan man kun spørge sig selv, hvorfor i ikke fører mere end i gør. Derudover har i ikke haft samme modstand til at nå hvor i er nu. Så vi stiller os tilfredse med spillets gang indtil videre.
Igen, må jeg vende tilbage til emnet iap´s, for det var åbenbart jeres nødløsning, da vi begyndte at få os en safezone.
Hvordan hænger tro på egne evner sammen med iap´s?

Vil helst holde dette topic fri for beskyldninger om snyd, både fra den ene og anden side.
Fakta / beviser er noget vi kan forholde os til, mens mundhuggeri mod hinanden ikke leder os nogle vegne.

Kong_Man_U

Beginner

• Send private message

7

Saturday, April 2nd 2011, 5:58pm

Nu kan i to alliancer, sagtens håne hinanden. Linus omkring brugen af spioner, så tror jeg ingen alliance kan se sig selv i øjnene og sige at de aldrig har modtaget info omkring andre alliancer, heller ikke Empire... Kald det spioner, snak med andre alliancer, IAP´s osv., men det ændrer ikke i at info imellem alliancerne florerer.

Og så sidder jeg og kigger lidt på forsvar/angrebs points, og det undrer mig meget at der er så stor forskel på disse. Det er let at se, hvem der er kommet billigt til sine byer, ikke mindst for min eget alliance´s vedkommende. Så ligger vi i den dyre ende, om vi så er dumme, det lader jeg være udsagt.

Men dejligt med et indlæg, som kan skabe en "stemning" :thumbup:

8

Saturday, April 2nd 2011, 6:29pm

Vi har skam beviser. Hvilket i ikke har for jeres påstande. Situationen er at vi spiller reelt og vi synes det er sjovt at bruge alle spillets facetter, i modsætning til jer har vi ikke allergi mod diplomati. Faktisk er det helt nødvendigt hvis ikke man bruger spioner.
Det er ganske rigtigt at informationer florere i spillet, men der er en meget klar forskel på om informationen man får, kommer fra en spiller som er loyal mod en eller fra en spiller hvis loyalitet ligger et andet sted. Jeg kan ærligt sige at alle informationer vi får, kun kommer fra spillere hvis loyalitet ikke ligger hos os. Alle som har forsøgt at blive spioner for os, har vi afsløret og givet infoen til ledelsen af de respektive alliancer.

Jeg kan kun opfordre jer til rent spil. Vi er friske på en fair kamp, så det er op til jer om i tør? Indtil da klinger jeres mange flotte meritter lidt hult.

9

Saturday, April 2nd 2011, 7:19pm

Nu må du lige opsummere. Hvilke påstande snakker du om? Må formode at du mener noget som er skrevet i denne tråd, da jeg går ud fra at du overholder de "regler" om ikke at snakke om snyd her. Hvis du vil ind på det topic må du selv oprette en ny tråd. Tak ;-)

Nu siger du at i elsker at bruge alle spillets facetter, og ja, det kan jeg kun give dig ret i har gjort. Men det er jo op til jer selv. Det er bare en trist vej at gå.

Ja, det er nødvendigt at nr. 1 og nr. 2 rotter sig sammen, hvis de ikke kan klare sig selv. På trods af det overtal i medlemmer i besidder. Det er vores eget valg og det bebrejder vi jer ikke for, og i skal da have lov til at lave en iap med alle andre alliancer, hvis i mener det er det der kræves for at slå os.

Kong_Man_U

Beginner

• Send private message

10

Saturday, April 2nd 2011, 7:23pm

Linus.

Du finder IKKE en der spionere fra den alliance jeg er med i, men dermed ikke sagt at vi ikke har modtaget info fra andre alliancer. At der er kommet info ud af vores alliance er som det nu engang er, jeg ved at det er en del af spillet. Det er ikke alle der ved hvornår de skal tie, og at de mennesker som de kender irl, måske giver denne info videre til deres ally mates. Thats life. Men du får mig til gengæld ikke til at tude over det. Det er nu engang det det er, og en del af spillet.

Jeg vil dog gerne støtte dig i moralen omkring spillere, som henvender sig til andre alliance kun for øje at spionere for dem. De skal smides på porten med en lille hilsen til deres gamle alliance.

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

11

Saturday, April 2nd 2011, 11:08pm

Du snakker gennemsnit, ja men kigger man på de chancer i har pr. enkelt spiller, så ville det satme også undre mig hvis de 12 bedste ud af 21 spillere ikke ville have flere point. Skal vi prøve at tage gennemsnittet af 12 af hver anden i empire, eller top 5 fra begge alliancer ? Så ved vi alle sammen godt det ser anderledes ud. JDu burde have styr på de statestikker i stedet for at komme med sådan noget vrøvl. ;)

Kald det for spillets facetter. I kender tydeligt min mening, og i kender udemærket til det billed i sender til udestående personer der ville komme ind og kigge, er nummer 1 og nummer 2 virkelig nød til at slå sig sammen om at klare sølle 12 personer ? Og alligevel kan vi sidde og hygge os over i har adskellige fejl forsøg jer "de allierede"

Til slut: Spionering. Kom nu over det. Vi ved alle sammen det foregår den ene og den anden vej. Om det er sagt i god mening, en direkte spion, en der har snakket over sig eller hvad det er. Tror i ikke vi har været ude for det samme? Så tør øjnene for det stopper aldrig uanset hvor meget moral prædiken der er for det.

12

Saturday, April 2nd 2011, 11:17pm

Det sjoveste er næsten at Linus startede som vores lille stikirenddreng spion hos DKG på server 2 i cru og nu lader det til at han er blevet en uskyldig duks med storhedsvanvid, det klinger sgu hult når du i dit velkomst brev i opstarten går ind og opfordrer folk til at lave dobbelt konto "fordi de andre osse gør det", du er jo helt væk.

13

Sunday, April 3rd 2011, 7:44am

hmm, jeg kan jo ikke bede dig linus om ikke at snakke om spioner, når vi selv begynder på det.
Kan i ikke tage den i en anden tråd, så vi holder denne tråd til selve spillet.
Hvis den kører af sporet, så bliver der mindre aktivitet herinde.

Ser gerne at flere skriver herinde, hånligt, overlegent, eller hvordan i nu vil. Men hold tråden fri for emnet snyd :-)

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

14

Sunday, April 3rd 2011, 2:57pm

Ikke det største geni....

Altså mig selv!! Men jeg kan da se på lister....

Kigger man på top 10 har vi i UD 5 spillere og EMPIRE har 3... i procent giver det godt 14 procent af Empire i top 10 og godt 41 procent af vores spillere...

kigger man så i top 20....

Har vi 50 procent af vores spiller i top 20 hvor I i det flotte, smukke og utroligt dygtige EMPIRE kan mønstre hele 38 procent!! :rolleyes: 8|

Når vi så kigger på de dersens tal der afslører hvor meget man i det hele taget har kæmpet... de statistikker der følger med i spillet og med spilleren... Så er det jo helt tydeligt hvem der har spillet reelt og fair og hvem der har fået gratis og sprunget over hvor gærdet er lavest!!

Spioner er et kapitel for sig selv, som jeg mener vi skal tage andetsteds... de findes og kan ikke kommes til livs, accepter det... det har jeg selv måtte gøre for lang lang tid siden i Kings Alliance. Og det har altid gået begge veje!!

Men istedet for at tude kan I jo se om I ikke kan indhente os på alle point gennemsnit der er for der er vi jo langt foran!! Til trods for at I er mange flere end os!!

Ved godt at jeg selv ikke ligger for godt i svinget, men jeg har altid været en langsom starter, så bare vent!! :thumbsup:

McA

15

Sunday, April 3rd 2011, 3:01pm

Ha ha.
Sjældent har jeg set en alliance(UD) klappe, eller nærmest tæve sig selv så meget på skulderen.
(Et godt råd) vent på at andre gør det, så er det ikke så slemt i sidste ende NÅR i taber.
Men nogen har bare brug for anerkendelse.

Og den kommer så her.
Underdogs i er virkelig nogle helte, og gode til at klippe grever i stedet for at tage kampen op.
Samtidig fik vi at vide i kun brugte penge på Premium(royal Rådgivere) men det er vist ikke det eneste i bruger jeres penge til.
Ikke nok med i er Helte, i har åbenbart også mange penge.
Eller undskyld det er jo jeres geniale færdigheder, og fantastiske egenskaber at i kan få jeres bymur op fra 0 - 20 på under 6 timer efter vi har smadret den (Lær mig det vil i ikke nok)

Efter i så er blevet taget i det, bliver i så sure at i sviner vores alliance til over en Privat besked.
Som nok vil gå ind under den her (Tilsvining af medspiller)
Men vi melder det ikke, for sådan spiller -VR- medlemmer ikke. (i forhold til visse andre)
Men så skriver i nu en [LS] ud om-
Et tilbud om ikke at bruge de forskellige betalings fordele, fordi det vil gøre spillet sjovere.
Det var nu enlig også det vi prøvede at forklare jer, Men vi skulle lige have en sviner med.
(Og Tak for det) Vi er nu stolte af -VR- og vi har et godt kammeratskab.
At vi ikke har tid til at angribe om natten, og går så meget op i det, at bruge 500+ på at bygge vores bymure op.
Det må i meget undskylde.

Meget muligt i ikke bruger IAP eller Alliance offentligt.
Men selv os som i nedgøre, har i tilbudt ikke at bruge resurser/tropper på hinanden, begrund af Empire.
(Og det er selvfølgelig ikke fordi i frygter dem) Det er da klart.

Med henhold til Rekrutering.
Så synes jeg enlig ikke -VR- har været slemme på det punkt.
Men det har jo også sine fordele, specielt fra jeres side ik?
Havde i ikke fået en hvis spiller ind i jeres alliance, som lå i vores område.
Så var i aldrig kommet ind.

Men nu vil jeg gemme lidt til det næste indlæg, jeg kommer til at skrive.
For i har godt nok travlt med hvad andre alliancer bruger af metoder.
Uden lige at feje for jeres egen dør først.

Det har været hyggeligt at kommentere lidt på, jeg håber det var hånligt nok i forhold til jeres forventninger.
(Ellers må i lige sige til)

PS. Har en by i jeres område som jeg har haft meget længe.
Kommer i ikke snart på besøg?

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

16

Sunday, April 3rd 2011, 4:52pm

Ha ha.
Sjældent har jeg set en alliance(UD) klappe, eller nærmest tæve sig selv så meget på skulderen.
(Et godt råd) vent på at andre gør det, så er det ikke så slemt i sidste ende NÅR i taber.
Men nogen har bare brug for anerkendelse.

Janteloven længe leve!!!

Hvis ingen andre anerkender os, hvorfor må vi så ikke selv....

Skal vi bøje os i støvet for de fantastiske og helt igennem super dygtige angrebsspillere fra -VR-... Hmmm nu har I prøvet i flere uger at angribe en af vores stakkels spillere med utallige angreb... Men I er ikke i besiddelse af byen endnu!! Bliver det nogensinde ???

Det tror jeg ikke, for ja vi er gode til at klippe og klistre... kunne være I skulle lære det! :rolleyes: 8o

McA

17

Sunday, April 3rd 2011, 5:11pm

For det første.
(Hvis ingen andre anerkender os, hvorfor må vi så ikke selv....)

Sagde ikke i ikke måtte, det var som der står Et godt råd

For det andet.
(Skal vi bøje os i støvet for de fantastiske og helt igennem super dygtige angrebsspillere fra -VR-... Hmmm nu har I prøvet i flere uger at angribe en af vores stakkels spillere med utallige angreb... Men I er ikke i besiddelse af byen endnu!! Bliver det nogensinde ???)

Hvorfor gentager i jer selv hele tiden, kom med noget nyt. at vi ikke har fået nogen byer fra jer,
Det tror jeg er gået op for de fleste.
Eller var det en anerkendelse mere?

Klippe og klistre det er i gode til, men lad os nu se hvordan det går.
Må indrømme hvis det er det eneste modstand man får på forum her, så er jeg smuttet igen.
Det har været hyggeligt

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

18

Sunday, April 3rd 2011, 5:39pm

"Den eneste udfordring"

OK vandreren. I har selv valgt at blive slået over karm med Empire, og deres "metoder" at spille spillet på, og jeg vil blot lige hentyde til at empire startede vores lille betalingsfight ud med en fredstraktat. Kald det for svineri at vi bygger vores mure op og kommer og spørger bagefter om en fornuftig løsning, men vi ville bare vise jer at hvis i er kolde overfor hvad betalingsfordele er, ja så kan i sku ikke regne med vi ikke er :)

AT vi så er nød til at være de store hvad betalings fordele angår og er nød til at være dem der går ud og foreslår det, ser jeg absolut ikke som et problem, tvært imod hvis i har et så stort problem med det skulle i måske tale for det såvel for Empire som for -VR-

Dit lille hundekogeri skal nok få et besøg en dag, men jeg undrer mig mere over om du ikke skal udnytte den mens tid er, istedet for at lade den ligge og hive forsvar ? Eller er det bare endnu en af jeres store geniale strategier man har set gang på gang gennem flere servere.

Til sidst. Hånlighed besvares med hånlighed, vi havde ikke forventet andet, men vi har grundlag for at håne, hvilket i ikke har :) Skal vi lige opsumere 3 alliancer mod 1, pt 61 mod 12, tidligere langt flere før LEGO blev masseudryddet, 29-1. Tal der taler rigeligt for sig selv.

19

Sunday, April 3rd 2011, 6:01pm

Amatør, brug dog nogle ordentlige frekvensfordelinger. Din latterlige statistik kan ikke bruges til en skid, din analyse af spillet har ingen statistisk validitet. Men bliv endelig ved, jeg elsker god søndags underholdning.

20

Sunday, April 3rd 2011, 6:15pm

Endelig noget man kan svare på.

Men hvad er det lige i skal vise os, for såvidt jeg ved har -VR- ikke brugt den fordel på nogen måder?
Og synes enlig ikke i er de store og komme ud med forslaget nu, det er jo bare til jeres egen fordel hvis vi FORTSAT lader være med det.
Men kunne da godt være man skulle til at gøre det, det bliver jo pludselig nemt og forsvare sig med de fordele.
Også selvom det er 61 mod 12 spillere.

Hvad angår Hundekogeriet.
Geniale strategier, som man har set gang på gang på andre servere.
Det er desværre ikke noget jeg kan svare på så længe jeg ikke aner hvad du mener?
Er det lige præcis den strategi du mener, eller bare generalt.
For hvis du tror jeg ene mand begynder at lave angrebs tropper i UD område og angribe jer der uden nogen form for hjælp, Så har vi meget forskellige strategier, det har du ret i.

Men det er da fint i begynder og afsløre jer selv, og stå ved hvem i er i stedet for at gemme jer for -VR-

Du kan opsumere så meget du har lyst til, det ændrer ikke på i kun har taget to byer, En om natten imens vi sover og en anden fra en 11 årig dreng,(KLAPSALVE TIL JER OGSÅ)

This post has been edited 1 times, last edit by "Vandreren" (Apr 3rd 2011, 6:34pm)