You are not logged in.

McA

Banned until 08-05-2010

Occupation: Vinduespolere

• Send private message

61

Saturday, April 9th 2011, 2:00pm

TAKKER!! :thumbup:

Den havde jeg ikke engang selv set...

62

Saturday, April 9th 2011, 2:30pm

Det er godt nok synd for McA at jeg har så kaldt svinet ham.
På hvilket tidspunkt har jeg gjort det?

Og jeg tror nu godt McA kan klare sig selv.
Men hey, det er da godt nok i ligger så meget mærke til mig.
Hellere dårlig opmærksomhed end ingen opmærksomhed.

Men som jeg sagde til McA, så kan i jo bare komme an.
Jeg venter spændt,(På noget som aldrig sker)

Og hvor er i gode til at snakke udenom, jeg har aldrig sammenlignet mig og McA`s statistiker.
Læs hvad jeg har skrevet i stedet for.

Men vi kommer nok aldrig til at slås på en værdig måde, så længe i kun angriber om natten.
(KUJONER)

Kong_Man_U

Beginner

• Send private message

63

Saturday, April 9th 2011, 5:58pm

Du er da den største tomme tønde jeg nogensinde har skulle høre på... Ævle bævle

Tag og læs hvad jeg skriver, jeg har ikke skrevet at du har sammenlignet statistikker med Mca. Jeg har skrevet at du har svinet ham til, og med mindre at du er helt tabt bag en vogn, så kan du også se dette.

Men at svine en spiller til, som faktisk gør det bedre end dig selv, det er ikke god stil. Og det er sgu en skam at jeg ikke er med i UD, for det ville have frydet mig at lukke munden på dig :thumbup:

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

64

Saturday, April 9th 2011, 7:52pm

@Kong_Man_U: Tak for støtten oh kære gamle ærkefjende... ;-)

Jeg ville nu også gerne have haft dig i UD, måske en dag vi ender i samme ally....

edit: det var vi jo kortvarigt i Hammer... sorry, havde lige glemt det!!

@Vandreren:

Og så til dig igen, du er da en klaphat...

Jeg havde ellers en plan om at jeg skulle finde lidt mere om dig her til aften,så jeg igen igen kunne køre dig over med damptromlen!! Men Kong_Man_U kom mig i forekøbet.

Og så tuder du igen!! Nat nat nat nat nat... buhu bu hu buhu!! Hvis man ikke kan beskytte sine byer godt nok og så med natbonus,ja så fortjener man vel ikke byen!!

Jeg har endnu ikke cleanet en by i natbonus...

Snoop Ole Dogg (522|491) K45 6.770 / 6.890 olebole [Wolves] 06.04.2011 02:12:35

blev cleanet og taget med første grevetogt omkring klokken 19:00... greverne hjem og en tur mere

RIP Nate Dogg (512|486) K45 5.290 / 6.030 dbafraid [TFV] 03.04.2011 17:58:08

Wag The Dog (518|488) K45 4.630 / 6.130 rise100 18.03.2011 17:59:15

Doggy Style (513|492) K45 5.820 / 7.240 steeken [LEGO] 18.03.2011 09:55:10

A DeadStinkyDog In The Park (512|489) K45 3.790 / 4.620 Benjo [LEGO] 05.03.2011 23:00:02

Ingen natbonus til mig....

Og hvis vi så tæller for hele alliancen... ja så er, inkl. min ene klokken 02:12:35, der taget 12 byer i natbonus tiden... og der tæller vi dem med der lige har rundet 00:00, som for nogen dårligt kan kaldes nat. og før klokken 8:00 som for andre heller ikke kan kaldes nat. 2 af dem er ovenikøbet den samme by der bare skifter hænder indenfor alliancen.. men den tæller vi også med!! Vi har nu 93 byer, minus de tolv vi er... så har vi taget 81 byer og 12 af dem i natbonus... det giver:

altså er 9,72 % af vores byer taget i såkaldt "nat-bonus" alt mellem 00:00 og 08:00 8o

og så til -VR-, den almægtige alliance der spiller noget så fair, ikke snyder, ikke driller, ikke bruger dobbelt konto, ikke tager byer i natbonus.... eller hvad ?(

Jeg har taget mig den frihed at tælle sammen på DIN alliance også... Det kunne være du skulle tage at gribe i egen barm, feje foran egen dør og ikke kaste med sten, når du selv bor i et glashus, før du bevæger dig ud med store ord som:

Quoted from "vandreren"

Men vi kommer nok aldrig til at slås på en værdig måde, så længe i kun angriber om natten.
(KUJONER)

I har ialt 109 byer.... minus de 22 i er... det giver 87 byer i har taget. Af dem er 26 taget i natbonus. Det er 22, 62% af jeres byer der er taget i natbonus.

Så helt ærligt kære PLAGE, KÆRE VEN, hvem er kujonerne i virkeligheden.

Tror du ikke bare at du snart skulle lukke den detil indrettet, før du dummer dig mere... ALT hvad du er kommet med af postulater, er luftkasteller, løgn og ekstremt dumme facts som du intet har at have det i...

Nu har du kaldt mig en del ting efterhånden... men som du nok ved. Når en finger peger fremad, peger de sidste 9 lige tilbage på en selv!

Læs nu godt igennem hvad der er blevet skrevet, før du nedværdiger dig selv endnu mere... og tør øjnene ;(

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

65

Saturday, April 9th 2011, 9:57pm

Quoted

Men at svine en spiller til, som faktisk gør det bedre end dig selv, det er ikke god stil. Og det er sgu en skam at jeg ikke er med i UD, for det ville have frydet mig at lukke munden på dig
Tro mig det er en fryd :D

66

Sunday, April 17th 2011, 12:36am

spioner

syntes det er en trist måde spillet udvikler sig på når UD har en spion i VR ... når vi så clamer en by .. selv om byen ikke er i deres allly .... så sender de støtte til byen for vi ikke skal få den .... er det sådan i gør i alle ally ??? dårlig stil :S .... syntes ellers i spiller spillet ret godt ... men det der er sku dårlig karma ....

67

Sunday, April 17th 2011, 11:16am

Danger: At vi spiker en by som vi tror/regner med i vil gå efter behøver slet ikke at have noget at gøre med en spion. Alt efter byens position er det meget nemt at regne ud. Jeg ved ikke lige hvad du snakker om?

68

Sunday, April 17th 2011, 12:13pm

hehe ok ... men nu ret underligt når det er en spiller der har så få troppe point at han ikke selv kan forsvarre byen med alle de tropper han har .... og ligger isoleret i vores område .... og vi har jo før prøvet at tage 1 by fra 1 anden ally ... hvor jeres støtte ankom få min efter vi havde taget byen .... men det må vi jo bare forholde os til i fremtiden ... holde kortene tæt ind til kroppen ... men jeg syntes det er en lidt kedelig måde at prøve at holde os nede på den måde ....vi havde jo en frisk spionage rapport på byen ...

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

69

Sunday, April 17th 2011, 6:10pm

sagen kunne jo også være, at spilleren råber om hjælp, når jeres angreb begynder at tikke ind?? og det er jeg da ikke blank for at gøre... hvis I mister tropper og ikke får byen...

:thumbup:

70

Sunday, April 17th 2011, 7:26pm

...og vi har jo før prøvet at tage 1 by fra 1 anden ally ... hvor jeres støtte ankom få min efter vi havde taget byen ....
Nu er jeg godt klar over hvad du snakker om. Den person du snakker om der var dog ikke i nogen alliance og personen skrev og spurgte om vi kunne hjælpe. Det har intet med en spion at gøre. Og i ville da have gjort det samme, hvis en vi angreb spurgte jer om støtte :thumbsup: .

Men At vi skulle have fået info om et claim fra en spion i jeres ally og dermed støttet op om en by er jeg rimelig sikker på ikke er sket! Men tager den da gerne over PM igm med dig hvis det er.

71

Sunday, April 17th 2011, 9:49pm

...og vi har jo før prøvet at tage 1 by fra 1 anden ally ... hvor jeres støtte ankom få min efter vi havde taget byen ....
Nu er jeg godt klar over hvad du snakker om. Den person du snakker om der var dog ikke i nogen alliance og personen skrev og spurgte om vi kunne hjælpe. Det har intet med en spion at gøre. Og i ville da have gjort det samme, hvis en vi angreb spurgte jer om støtte :thumbsup: .

Men At vi skulle have fået info om et claim fra en spion i jeres ally og dermed støttet op om en by er jeg rimelig sikker på ikke er sket! Men tager den da gerne over PM igm med dig hvis det er.

jo både den første for over en mdr siden ... da et medlem intog byen fra en lille ally ... da fik han byen og der var støtte på vej fra jer... der ramte få min efter ....og forleden dag da et medlem af en mindre ally i vores område var under angreb af VR ... men nok om det ... bare underligt hvis alle små ally i vores områder spørger jer om hælp da i nok er den største trussel her på serveren efter min mening ....jeg mener bare ... i gør det jo super godt .... og har stor respekt for dem måde i spiller spillet på ... i er jo online både dag og nat man kan aldrig vide sig sikker når i er tæt på ... :thumbup: netop også derfor ville jeg ikke mene i havde brug for at spille på den måde ... ;) glæder mig til at se hvad fremtiden bringer her på serveren ... :D

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

72

Monday, April 18th 2011, 3:54pm

lige netop fordi vi er den største trussel på serveren :rolleyes: (nu får jeg sikkert ballade med plagen igen) spørger de os, når I angriber dem, hvor skulle de ellers vende sig hen ??

73

Monday, April 18th 2011, 5:30pm

ja intil videre er i ... sammen med empire og selvfølgelig VR :D ... meeen der kan jo ske meget endnu :rolleyes:

charles manson

Gameoperator Verden 2 + 3 + 6

• Send private message

74

Tuesday, April 19th 2011, 11:31am

Kan ikke lade være :D

Hvad skete der med kogeriet plagen ? Havde du ikk nok støtte fra empire af ? Fed strategi at ligge en by ind i vores safezone og bygge den op til os, kan du ikke tage lidt flere :D

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

75

Tuesday, April 19th 2011, 4:52pm

Han gik sikkert kold, ligesom han er gjort herinde... Tror ikke han kan finde på mere at sige!! Alt hvad han har sagt hidtil er jo gået hen og har givet bagslag, gange 100!! BANG, sagde det!! 8| :D

Kogeriet skal vi nok få slukket og lukket!! Kan være han vil starte et helt slagteri til os... :love:

76

Tuesday, April 19th 2011, 9:49pm

hvordan kan det være i skriver med et andet navn her på forummet ... er det for at forvirre fjenden :D ... har spillet en del online games før og der plejer folk at bruge deres egen navn .... ku nu være rart at se hvem der ligger beskederne .... aner jo ikke om det er empire eller UD der smider beskederne .....men lige en coment ... de hunde burde nu gå i snor .... så de ikke er over det hele ... :D

This post has been edited 1 times, last edit by "Danger" (Apr 19th 2011, 10:13pm)

McA

Banned until 08-05-2010

• Send private message

77

Tuesday, April 19th 2011, 10:25pm

Jeg skriver jo under mit eget og det gør du jo også!!

Men Plagen fra dine egne rækker (-VR-) skriver jo også under andet navn... Vandreren... så du kunne jo høre ham... :-D

Charles Manson er jo kendt fra sin tid i V1, der oprettede han sig på forum... så han skriver vel bare videre, så må du jo gætte hvem han er i de andre verdner... ;-)

Så ja det er vel for at forvirre fjenden i sidste ende!!

78

Tuesday, April 19th 2011, 10:43pm

hmmmm ja ok så må jeg oprette en profil på alle servere for at kan følge med .... :D

79

Monday, April 25th 2011, 7:00pm

:thumbsup: Sådan VR.. Troede i var faldet i søvn.

Vil gerne lige tage hatten af for jeres præstation idag. Det er første gang i har været så tæt på at få en by fra os. Det var måske ikke super godt koordineret, men vi(jeg) regnede slet ikke med i ville gå så hårdt til værks. Det har været en fed kamp idag og nogle sjove timer.. Dem må vi have nogle flere af.. :rolleyes: