You are not logged in.

1

Tuesday, December 27th 2011, 9:48pm

Upcomming Wars?

Got a few translations the past few days that indicates a few feuds between the existing alliances. ( top 20 msg and alliance descriptions )

My questions are :

Whats the feuds about?
Do we have enough on each side to make it even?
When will the Wars begin?

2

Friday, December 30th 2011, 2:51pm

only a few people use forum atm so i dont thing more people gona answer :-(

but im pretty sure the war will come just a question when it does, and what side the remaining alliance join
Hilsen The Death Angel

taler altid på egne vejene

3

Friday, February 17th 2012, 4:46am

Looks like ANR is wooping DO :thumbsup:

4

Sunday, February 19th 2012, 3:18pm

it looks good that someone stand op to them. when IGMI that is rank 2, does not look like someone that want to fight back.
Hilsen The Death Angel

This post has been edited 1 times, last edit by "The Death Angel" (Feb 19th 2012, 3:47pm)

Swegga

Beginner

Occupation: Work

• Send private message

5

Friday, February 24th 2012, 12:28am

we are in war vs.ANR so there is soon war :-D

6

Friday, February 24th 2012, 8:32am

well war does i not know but, but what I can see is that ANR is the only one that takes settlements from the mighty DO.
Hilsen The Death Angel

Swegga

Beginner

• Send private message

7

Friday, February 24th 2012, 1:22pm

DO will come back strong, I can not say when but it will be soon. ;)

8

Friday, February 24th 2012, 5:33pm

i can see some of your large players has lost a huge amount of points. something happen?
Hilsen The Death Angel

This post has been edited 1 times, last edit by "The Death Angel" (Feb 24th 2012, 5:34pm)

Swegga

Beginner

• Send private message

9

Saturday, February 25th 2012, 3:58pm

I was attacked by a strong player, but he dummede themselves just by attacking so he is in danger in the middle now. The war begins soon

10

Saturday, February 25th 2012, 5:02pm

what i can see on the defence score do lost more on that attack than ANR did. is i wrong?
Hilsen The Death Angel

Swegga

Beginner

• Send private message

11

Sunday, February 26th 2012, 1:35am

Jeg kan se du er dansker så hvorfor skrive engelsk :-D

12

Sunday, February 26th 2012, 3:26am

tja har overvejet det samme :-P

tror det er fordi 0110110101110000 startede tråden på engelsk :-P
Hilsen The Death Angel

Swegga

Beginner

• Send private message

13

Sunday, February 26th 2012, 11:54am

ahh hehe okay :-D Men som sagt så er jeg blevet angrebet rimelig mange gange af ANR så ja der kommer meget snart krig :-D

14

Sunday, February 26th 2012, 12:22pm

for mig ser det ud til i er lidt presset? mister i ikke en del byer efter hånden til ANR?
Hilsen The Death Angel

Swegga

Beginner

• Send private message

15

Sunday, February 26th 2012, 1:12pm

vi har mistet mange byer jo. Men der er også en spion i DO så det er klar vi mister byer hurtigt når alle informationerne fra Do kommer over til ANR. Så vi har meget at se til

16

Sunday, February 26th 2012, 1:38pm

okey det er ret træls :S

hvordan kan i være sikker på ANR har en spion hos jer? ?(
Hilsen The Death Angel

17

Sunday, February 26th 2012, 2:24pm

Ja det er sku træls med spioner, det gælder om at få ryddet op i dem hvis man har nogen... :)

18

Sunday, February 26th 2012, 10:42pm

Det er utroligt at man hele tiden skal høre at folk skal brokke sig over spioner i alliancerne. Hvis man vil undgå spioner, skal man lade vær med at invitere gud og hver mand, bare for at blive den største ally.
Der med har jeg ikke sagt at det ikke er pisse irriterende. For det mener jeg det er, da det kan ødelægger spillet for en hel alliance.
Håber snart vi kommer til at se lidt aktivitet på serveren, den er ved at være lidt død efter min mening.

19

Sunday, February 26th 2012, 11:23pm

kan kun give dig ret The Blacknight folk er nået der til hvor vis man ikke kan klare sig som nr 1 så må man jo have en spion i alliancen.

også derfor jeg ville høre om det bare var fordi de tabte mange byer til ANR de mente der var spion i alliancen eller om de faktisk have noget at have det i :-D
Hilsen The Death Angel

Swegga

Beginner

• Send private message

20

Monday, February 27th 2012, 1:34am

Tab af mange byer er en af grundene til vi ved det med spionen, Jeg sendte en falsk fælles besked om at jeg ville angribe og overtage 2 bebyggelser af ANR. og skrev hvad tid de blev overtaget og hvad tid jeg ville angribe, da jeg skulle angribe sendte jeg spioner og han havde fået 5000 SR i de bebyggelser jeg skulle " overtage" som støtte. Så blev vi straks sikre på at der var en spion i alliancen.